رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر همدان تاکید کرد:

سهم شهرداری همدان از قانون ارزش افزوده پرداخت شود/ نمایندگان مجلس مطالبه کنند

۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۰۱:۵۹:۳۶
کد خبر: ۹۴۳۷۸۲
سهم شهرداری همدان از قانون ارزش افزوده پرداخت شود/ نمایندگان مجلس مطالبه کنند
کاووسی امید اخذ پرداخت سهم شهرداری همدان از محل درآمد حاصل از مالیات بر ارزش افزوده تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان در جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورا، با اشاره به ماده 6 قانون برنامه ششم توسعه کشور درآمد حاصل از ارزش افزوده گفت: با توجه به اینکه سهم شهرداری همدان از محل قانون ارزش افزوده تاکنون پرداخت نشده است، انتظار می رود نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی نسبت به پرداخت سهم شهرداری از عوارض قانون مالیات بر ارزش افزوده پیگیری کرده و سهم شهرداری را از وزیر کشور مطالبه کنند.

وی با تاکید بر توجه شهرداری به درآمد های کوششی اظهار داشت: تاکید شورا از دوره چهارم و پنجم بر تلاش شهرداری در زمینه های درآمدهای کوششی و ایجاد درآمدهای پایدار جهت عدم وابستگی شهرداری به درآمدهای حاصل از عوارض ساختمانی است .

کاوسی امید از افزایش ۳ برابری درآمد شهرداری همدان در بخش کسب و پیشه در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: درآمد حاصل از کسب و پیشه شهرداری درهفت ماهه نخست سال گذشته  ۵۰۰ میلیون تومان بود و این رقم در سال در مدت مشابه سال جاری به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

وی افزود: در هفت ماهه سال گذشته درآمد نوسازی شهرداری همدان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است که این رقم در مدت مشابه سال جاری ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان شده است که این رقم نیز حدود ۲ برابری رشد را نشان می دهد.

وی در پایان سخنانش به نقش مشارکت شهروندان در مدیریت امور شهری اشاره کرد و یادآور شد: افزایش مشارکت شهروندان در تامین حفظ هزینه‌های شهر حائز اهمیت است چرا که می تواند شهرداری را در خدمات دهی بهتر به شهروندان و توزیع عادلانه بودجه کمک کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز