شهردار همدان:

همدان ظرفیت این را دارد که از شهر های تاب آور باشد

۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۰۳:۴۰:۳۸
کد خبر: ۹۴۳۸۶۶
همدان ظرفیت این را دارد که از شهر های تاب آور باشد
عباس صوفی گفت: باعث افتخار است که همدان دبیر خانه شهرهای تاب آور شده است و همدان این ظرفیت را دارد تا عضوی از شهر تاب آور کشور انتخاب شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، شهردار همدان در اولین همایش همدان، استان تاب آور افزود:باعث افتخار همدان است که همدان به عنوان دبیرخانه شهر های تاب آور انتخاب شده است و توانسته با توجه به عملکرد خوب در بحث مدیریت بحران به عنوان عضوی از شهرهای تاب آور انتخاب شود 

شهردار همدان بااشاره وضیعت کشور افزود:وضیعت مدیریت شهری در کشور وضیعت مطلوبی نمی باشد ودلیل آن این است که مدیران شهری دچار روزمرگی شدند و برنامه و هدفی برای آینده ندارند.

وی با اشاره به اقدامات قبل بحران در همدان مطرح کرد:اتفاقی خوبی در شهر همدان افتاد این بود که توانستیم باهمکاری تمام ارگانها قبل از وقوع بحران اقداماتی بسیار مناسبی انجام بدهیم و تلفات بسیار کمتری نسبت به شهرهای دیگر کشور داشته باشیم.

شهردارهمدان با بیان اینکه در بحث مدیریت بحران باید احاد جامعه کمک کنند افزود:هنر ما این است که زنجیره ایی بین مردم و دولت باشیم و با کمک مردم همدان دربحث تاب آوری شاهد هیچ اتفاق ناگواری در همدان نباشیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز