سرپرست معاونت اجتماعی دادگستری همدان:

صنعت گردشگری در استان جان تازه خواهد گرفت

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۷:۰۹:۴۵
کد خبر: ۹۵۲۳۴۳
صنعت گردشگری در استان جان تازه خواهد گرفت
الماسی گفت: با اجرای طرح‌هایی در حوزه‌ی امنیتی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان، صنعت گردشگری در استان جان تازه خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان اظهار کردند: طرح گردشگری پایدار ابزاری در جهت توسعه صنعت توریسم در استان همدان است که موجب رونق و جذب توریست خواهد شد.

 مهدی الماسی بیان کردند: طرح گردشگری با رویکرد توسعه پایدار در استان  تلاش دارد ضمن برقراری توازن میان عرضه و تقاضا در راستای حفظ منابع موجود گام برداشته و با رعایت اخلاق حرفه‌ای موجبات افزایش ضریب امنیت در حوزه‌ی گردشگری گردد.

 وی با تأکید بر اینکه باید از بروز مشکلات و جرائم امنیتی و انتظامی در حوزه گردشگری پیشگیری نمود عنوان کردند: این معاونت در اجرای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در صنعت فوق نسبت به افزایش ریسک سرمایه‌گذاری در این حوزه تلاش مضاعف دارد.

 او تعدد مراکز تصمیم‌گیری، ضعف تبلیغات داخلی و خارجی و سوء مدیریت در جذب توریسم را از آسیب‌ها و مشکلات بنیادین این صنعت برشمردند و عنوان داشتند دستگاه‌های متولی باید ضمن همکاری و هماهنگی با یکدیگر ضعف‌ها و آسیب‌ها را در خصوص توسعه‌ی گردشگری به حداقل برسانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز