شهردار همدان خبر داد:

افزایش ۲۵ درصدی بودجه ۹۹ شهرداری همدان

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۲:۳۶:۵۶
کد خبر: ۹۵۴۲۶۷
افزایش ۲۵ درصدی بودجه ۹۹ شهرداری همدان
صوفی گفت: بودجه پیشنهادی سال آینده به نسبت امسال با ۲۵ درصد افزایش به شورای اسلامی شهر همدان ارایه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، شهردار همدان در نشست شورای شهر ضمن تقدیم لایحه بودجه پیشنهادی سال ۹۹ به شورا، گفت: بودجه پیشنهادی سال آینده به نسبت امسال با ۲۵ درصد افزایش به شورای اسلامی شهر همدان ارایه شد.

عباس صوفی اضافه کرد: افزون بر این، بودجه پیوست طرح های سرمایه گذاری به ارزش پنج هزار میلیارد تومان به شورا ارایه شده که این پیوست را وارد بودجه سال آینده نکرده ایم و بلند مدت است و به طور قطع عواید بسیاری برای شهرداری خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا سازمان سرمایه گذاری شهرداری طرح هایی را در دست پیگیری دارد که می تواند اجرایی کند.

شهردار همدان با اشاره به اینکه ماده ۶۸ قانون شهرداری ها ۶۰ درصد جاری و ۴۰ درصد عمرانی را در بودجه لحاظ کرده است، گفت: با این حال بودجه امسال شهرداری همدان ۵۵ درصد در بخش عمرانی و ۴۵ درصد در حوزه جاری هزینه شده است.

صوفی افزود: برای بودجه پیشنهادی سال آینده نیز ۶۱ درصد در بخش عمرانی و ۳۹ درصد جاری به شورا ارایه شده است.

وی بیان کرد: این در حالی است که حقوق و دستمزدها افزایش ۴۰ درصدی دارد ضمن اینکه ۱۰ درصد از بودجه عمرانی را باید به پرداخت بدهی های شهرداری اختصاص دهیم.

شهردار همدان با تاکید بر اینکه تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت برنامه سال آتی شهرداری خواهد بود، گفت: همدان برای نخستین بار موفق به دریافت ۵۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت شد که این اوراق برای ساماندهی حمل و نقل عمومی خواهد یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز