مدیرکل ورزش و جوانان همدان:

پیست تاریکدره بازگشایی می شود

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۱:۵۹:۴۴
کد خبر: ۹۵۶۷۵۵
پیست تاریکدره بازگشایی می شود
جهانشیر گفت: اختلاف نظرها با اداره راهداری در حل مسیر پیست تاریکدره برطرف شده و قرار است از امروز سه شنبه مسیر پیست بازگشایی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان همدان در جمع خبرنگاران گفت: اختلاف نظرها با اداره راهداری در حل مسیر پیست تاریکدره برطرف شده و قرار است از امروز سه شنبه مسیر پیست بازگشایی شود.

محسن جهانشیر افزود: پیست اسکی مهمترین مناطق گردشگری استان به شمار می رود و ظرفیت بسیار خوبی را ایجاد کرده که در کشور بی نظیر است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدانگفت: اداره راهداری همدان با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی پیست تارک دره را بازگشایی می کند و تامین هزینه ها تا پایان فروردین ماه سال آینده برعهده ما است.

وی اضافه کرد: نزدیکی به مرکز شهر، آسفالت بودن مسیر دسترسی و فعال سازی پیست مبتدی از ویژگی های این پیست بین المللی است.

جهانشیر اضافه کرد: با هماهنگی صورت گرفته با محمود عراقی معاون عمرانی استاندار و اداره راه و شهرسازی مقرر شد این مسیر از امروز بازگشایی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: اداره راهداری با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی این پیست را بازگشایی می کند و تامین هزینه ها تا پایان فروردین ماه سال آینده برعهده ما است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای معرفی هرچه بهتر امکانات منحصر به فرد این پیست قرار است یازدهم و هجدهم ماه جاری و در گرامیداشت دهه مبارک فجر، ۲ جشنواره عمومی نیز برگزار کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز