آمادگی جامعه ورزش وجوانان همدان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲بهمن

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۶:۵۶
کد خبر: ۹۶۲۶۵۵
آمادگی جامعه ورزش وجوانان همدان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲بهمن
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: جامعه ورزش و جوانان استان همدان در گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر، مشتاقانه و همگام با مردم شهید پرور حضور منسجم و موثر در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا  از همدان:مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: جامعه ورزش و جوانان استان همدان در گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر، مشتاقانه و همگام با مردم شهید پرور حضور منسجم و موثر در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت.
محسن جهانشیر با اعلام این مطلب افزود: خانواده بزرگ ورزش و جوانان استان فردا هم پا و هم دوش دیگر اقشار خداجوی و ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی ‎ 22بهمن شرکت می کنند تا ضمن تجدید بیعت خود با مقام معظم رهبری یک صدا فریاد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را سر دهند.

وی اضافه کرد: در 22بهمن، جامعه ورزش و جوانان استان همدان در کنار جامعه ایرانیان حماسه دیگری در پاسداشت اسلامیت و جمهوریت خود به پا خواهد کرد و سه شنبه هزاران نفر از ورزشکاران همدانی با لباس های هم شکل و ورزشی خود به راهپیمایی غرور آفرین 22 بهمن خواهند آمد تا یک صدا فریاد استقلال، آزادی جمهوری اسلامی سر دهند.

جهانشیر اظهار داشت : از همه ورزشکاران، مربیان، سرپرستان، مدیران و مسوولان ورزش و همه دست اندرکاران امور جوانان و اعضای سازمان های مردم نهاد استان همدان دعوت می شود تا با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر در عظمت و شکوه این انقلاب مشارکت کنند.

وی ادامه داد : جوانان و ورزشکاران نیز بار دیگر به مستکبران عالم و سرسپردگان داخلی آنها اعلام می کنند که بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده اند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران الگوی کشورهای منطقه است و ما در راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر خوشحالی، سرافرازی، سربلندی و عزت ناشی از این انقلاب را به رخ تمامی جهانیان خواهیم کشید.

گفتنی است راهپیمایی 22 بهمن در استان همدان رأس ساعت 9:30 صبح از میدان امام خمینی(ره) شروع می شود. و ورزشکار و سازمانهای مردم نهاد استان نیز با تجمع در درب اداره کل ورزش و جوانان استان در ساعت 9 صبح به صورت متحد الشکل به سمت راهپیمایی حرکت خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز