سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان

تحرکات انتخاباتی در همدان رصد می شود

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۲:۵۳:۰۳
کد خبر: ۹۶۴۶۴۱
تحرکات انتخاباتی در همدان رصد می شود
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان از رصد دقیق تحرکات انتخاباتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان به نقل از روابط عمومی ستاد پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان، مهدی الماسی اظهار کرد: ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات یازدهمین دوره انتخابات مجلس در تمام حوزه‌های قضائی و حوزه‌های انتخابیه استان تحرکات انتخاباتی را به دقت زیر نظر دارند.

وی گفت: با توجه به حساسیت روزهای باقیمانده تا روز اخذ رأی و شمارش آرا، روسای حوزه‌های قضائی با تشکیل جلسات مستمر، تحرکات انتخاباتی را مورد رصد قرار داده و به محض وقوع جرم اقدامات لازم را معمول خواهند کرد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان اظهار امیدواری کرد داوطلبان نمایندگی و هواداران آنان باید نسبت به رعایت قانون و مقررات اهتمام ویژه داشته باشند.

وی گفت: ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساختمان جدید الاحداث دادگستری استان همدان واقع در بلوار سپهبد شهید قاسم سلیمانی جرائم و تخلفات انتخاباتی استان را مورد رصد و پیگیری قرار می دهد.

الماسی در تکمیل این خبر افزود: این ستاد به منظور پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در استان با برگزاری جلسات مداوم و مستمر آماده دریافت گزارش مردمی از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی است.

وی ابراز امیدواری کرد با رعایت الزامات قانونی از سوی داوطلبان انتخابات و هواداران و حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی شاهد انتخاباتی پرشور در سطح استان باشیم.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان از همکاری تمام دستگاه‌های امنیتی و نظارتی در تامین نظم و امنیت انتخابات قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز