رئیس شورای شهر همدان:

سرمایه‌گذار پروژه مید‌ان‌بار باید خلع ید شود

۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۳:۰۴:۴۳
کد خبر: ۹۶۵۲۰۹
سرمایه‌گذار پروژه مید‌ان‌بار باید خلع ید شود
گردان اظهار کرد: فرماندار همدان نیز اعلام داشته که اگر پروژه میدان بار جدید تا خردادماه سال آینده (سال 1399) پیشرفت خوبی نداشته باشد، باید خلع ید سرمایه‌گذار صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس شورای شهر همدان با تأکید بر اینکه یکی از مدافعان هولدینگ و سرمایه‌گذار هستم، زیرا می‌خواهم که امور سرمایه‌گذاری در راستای تأمین منافع شهر و مردم به سرانجام برسد؛ گفت: در حوزه عملیات اجرایی میدان میوه و تره‌وبار جدید همدان تلاش داشتیم تا تمامی موانع پیش‌رو را رفع کنیم و قصد بر این است تا مشکلات حل شود؛ اما انتظار می‌رود پیشرفت کار پروژه مناسب باشد.

کامران گردان معتقد است: شهرداری همدان بیش از وظیفه، در این پروژه سرمایه‌گذاری شهری هزینه کرده و تاکنون تمامی درخواست‌های سرمایه‌گذار به هر شکل ممکن، تأمین شده است.

وی اعلام کرد: فرماندار همدان نیز اعلام داشته که اگر پروژه میدان بار جدید تا خردادماه سال آینده (سال 1399) پیشرفت خوبی نداشته باشد، باید خلع ید سرمایه‌گذار صورت گیرد.

رئیس شورای شهر همدان با تأکید بر اینکه نمی‌توانیم وعده‌های مختلف به مردم اعلام کنیم، ضمن اخطار قاطعانه شورای شهر به سرمایه‌گذار پروژه بزرگ میدان میوه و تره‌وبار جدید همدان، اظهار کرد: مقرر شده بود این طرح یکساله به اتمام برسد؛ اما در طول 8 ماه پیشرفت فیزیکی خوبی را شاهد نیستیم؛ از این‌رو در صورت نبود پیشرفت مناسب پروژه تا خردادماه سال آینده، به هیچ‌ عنوان اجازه ادامه کار نخواهیم داد و به صورت قانونی، پیگیری می‌کنیم.

گردان با بیان اینکه بهانه و طرح جدید از سوی سرمایه‌گذار پذیرفتنی نیست، تأکید کرد: به طور قطع اجازه نمی‌دهیم که مشکلات رکود بازار میدان‌بار یزد در همدان هم پیش بیاید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز