جامعه ورزش و جوانان بهار ۱۰ نهال غرس کردند

۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۳:۱۴:۰۲
کد خبر: ۹۷۳۳۸۳
جامعه ورزش و جوانان بهار ۱۰ نهال غرس کردند
در آستانه هفته منابع طبیعی و روز ملی درختکاری، جامعه ورزش و جوانان بهار در محوطه مجموعه ورزشی شهید سلیمانی ۱۰ نهال غرس کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، در آستانه هفته منابع طبیعی و روز ملی درختکاری، جامعه ورزش و جوانان بهار در محوطه مجموعه ورزشی شهید سلیمانی ۱۰ نهال غرس کردند.

این مراسم با حضور سرپرست ورزش و جوانان و رئیس منابع طبیعی شهرستان بهار و جمعی از کارکنان دو اداره و هیات های ورزشی برگزار شد.

در حاشیه این مراسم سرپرست ورزش و جوانان بهار با ابراز خرسندی از حضور ورزشکاران و جوانان در این حرکت ارزشمند گفت: همانطور که در سفارشات ائمه اطهار (ع) و بزرگان اخلاق آمده است، درختکاری و توجه به محیط زیست و طبیعت از با ارزشترین و بهترین اعمال انسانهاست.

وی افزود: حفاظت از محیط زیست و اهمیت دادن به طبیعت وظیفه ی عموم مردم است که جامعه ی بزرگ ورزش و جوانان شهرستان بهار نیز با برگزاری این مراسم به مناسبت روز درختکاری، با طبیعت میثاقی دوباره بست. 

شایان ذکر است در این مراسم جامعه ورزش و جوانان بهار ضمن کاشت ۱۰ اصله نهال در مجموعه ورزشی سرلشگر شهید حاج قاسم سلیمانی، یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز