مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان:

تعامل خوبی با اصحاب رسانه داریم

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۸:۵۵
کد خبر: ۹۷۹۱۶۹
تعامل خوبی با اصحاب رسانه داریم
حمدالله چاروسایی ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید از تلاش یکساله رسانه ها و همکاری با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان تشکر و قدردانی کرد.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان در گفتگو با برنا گفت: سال 98 با تمام روزهای تلخ و شیرین خود رو به پایان است و قطعا فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است، آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد.

وی از تلاش و زحمات یکساله خبرنگاران، عکاسان و اصاحب رسانه به ویژه صداوسیمای مرکز همدان تقدیر و تشکر کرد و افزود: خبرنگاران با تلاش مستمر در امر اطلاع رسانی و آگهی بخشی جامعه ،خود و زندگی خود را وقف این امر مهم کرده اند.

وی افزود: خبرهایی که امروز از حوزه ورزش و جوانان در فضای مجازی و دیگر رسانه ها انتشار یافته است با پیگیری ها و تلاش های خبرنگاران صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد؛ روابط اداره ورزش و جوانان استان همواره سعی داشته است که تعامل و همکاری را با رسانه ها ایجاد کند و خوشبختانه در این زمینه نیز همکاری خوبی با رسانه ها وجود دارد.

چاروسایی تصریح کرد: در پایان سعادت و سلامت همه مردم را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم و امیدوارم در سال جدید با ارائه برنامه های درنظر گرفته شده شاهد رشد و ارتقا ورزش استان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز