پویش"نوروز ۹۹نوروز کتابخوانی"پویشی در جهت تبدیل تهدید به فرصت است

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۸:۳۲
کد خبر: ۹۷۹۲۰۲
پویشنوروز ۹۹نوروز کتابخوانیپویشی در جهت تبدیل تهدید به فرصت است
حسین افشاری گفت: "پویش نوروز ۹۹، نوروز کتابخوانی" پویش کاملا مناسب و نیاز جامعه امروزی با توجه به شرایط پیش آمده است است که به همت شهرداری منطقه یک رقم خورده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ فرماندار همدان گفت: "پویش نوروز ۹۹، نوروز کتابخوانی" پویش کاملا مناسب و نیاز جامعه امروزی با توجه به شرایط پیش آمده است است که به همت شهرداری منطقه یک رقم خورده و ضمن حمایت از این پویش  از تمام شهروندان، مدیران شهرستان، همکاران فرمانداری و روسای اندیشه دعوت می کنم که به این پویش بپیودند.

وی عنوان کرد: کتاب و کتابخوانی جزء ارزش های هر جامعه ایی محسوب می شود و توصیه من به جوانان و تمام افراد جامعه این است که کتاب خواندن را در اولویت کاری خود قرار دهند.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه این پویش، پویش بسیار مناسبی که در این ایام صورت میگیرد مطرح کرد: بارعایت موارد بهداشتی و دراختیار قرار دادن کتابهای مفید و کاربری با توجه به سلایق مردم این پویش می تواند مردم را به کتابخوانی دعوت کند  و این موضوع باعث می شود که اوقات فراغت خود را به بطالت نگذارند.

 فرماندار همدان ادامه داد: با توجه به شرایط به وجود آمده میتوان تهدید را به فرصت تبدیل کرده و ضمن اینکه که در خانه می مانیم که این بیماری شیوع پیدا نکند از اوقات فراغت خود به بهترین نحو استفاده کرده و سرانه کتاب خوانی هم بالا خواهیم برد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز