علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

شورای پنجم همواره حامی ورزشکاران بوده است

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۱:۰۹:۴۰
کد خبر: ۹۳۳۹۷۹
شورای پنجم همواره حامی ورزشکاران بوده است
به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، طی چند سال اخیر به ویژه از زمان روی کار آمدن شورای پنجم اتفاقات خوبی در حوزه ورزش قزوین رخ داده است و شورای پنجم همواره حامی ورزشکاران بوده است.

به گزارش برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با حضور در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی پارلمان محلی این شهر که به بررسی نحوه حمایت مجموعه مدیریت شهری قزوین از ورزشکاران المپیکی اختصاص داشت، گفت: هدف از تشکیل ستاد بازآفرینی بازی های آسیایی، کسب ۴ مدال توسط ورزشکاران قزوینی در این بازی ها بود؛ اما با حمایت ها، تجلیل ها و انگیزه دادن ها به ورزشکاران، ۸ مدال در این مسابقات از آن ورزشکاران قزوینی شد که امیدواریم این حمایت ها همچنان تداوم داشته باشد تا شاهد حضور و درخشش ورزشکاران استان قزوین در المپیک توکیو باشیم.

وی با بیان این مطلب که المپیک یعنی اوج ورزش جهان، افزود: ورزش قزوین با نام مدال آورانش در عرصه های بین المللی شناخته شده است و بر این اساس تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه و مدال در بازی های المپیک توکیو به کار خواهیم بست.

علایی مقدم، ورود به عرصه رقابت های المپیک را کاری بزرگ و ارزشمند خواند و ادامه داد: بسیاری از کشورها با حمایت همه جانبه از ورزشکارانشان و تأمین معاش آنان، شرایط را برای حضور این ورزشکاران بدون دغدغه و فراغ بال در این بازی ها فراهم می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه تعدادی از ورزشکاران قزوینی شانس حضور و کسب مدال در بازی های المپیک توکیو٢٠٢٠ را دارند؛ خواستار حمایت مجموعه مدیریت شهری قزوین از آنان شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز