رضا گل‌محمدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

قهرمانان و پهلوانان کشور در طول سال کمک‌های خود را نسبت به مردم دارند/ ورزشکاران در دنیا برای یاری‌رسانی پیش قدم هستند

۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۱:۴۷
کد خبر: ۱۰۰۰۳۹۲
قهرمانان و پهلوانان کشور در طول سال کمک‌های خود را نسبت به مردم دارند/ ورزشکاران در دنیا برای یاری‌رسانی پیش قدم هستند
رییس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: این حرکات اجتماعی و فرهنگی، کارهای بسیار قشنگی است که از نخبگان جامعه انتظار می‌رود. معمولا قهرمانان و پهلوانان کشور چنین فعالیت‌هایی را به شکل یک حرکت نهادینه شده در طول سال دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا گل‌محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص مشارکت جامعه ورزش در همایش کمک مومنانه طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: حرکت قشنگی که جامعه ورزش، بسیج ورزشکاران، همکارانم در هیات‌ها و اداره کل و تمام اقشار ورزشی استان تهران انجام دادند، یک جلوه و یک حرکت نمادین جهت کمک به هم نوع خود، مردم عزیز و شریف و محرومین است. این حرکت در راستای رسالت پیش بینی شده جامعه ورزش که همان کمک به هم نوعان است، با همکاری بسیج ورزشکاران در وزارت ورزش و اداره کل صورت گرفت.  امیدوارم این کار برگ سبزی باشد در راستای خدمت به کسانی که کمک به آن‌ها همراه است با نعمت‌های الهی برای ما.

وی اظهار کرد: این حرکات اجتماعی و فرهنگی، کارهای بسیار قشنگی است که از نخبگان جامعه انتظار می‌رود. معمولا قهرمانان و پهلوانان کشور چنین فعالیت‌هایی را به شکل یک حرکت نهادینه شده در طول سال دارند. این کار فقط یک بحث نمادین بوده چون من مطمئن هستم کمک به هم نوع حرکتی نیست که مختص یک روز یا یک ساعت خاص باشد.

گل‌محمدی افزود: این کاری است که در طول تاریخ اتفاق می‌افتاده و از همان زمان مرحوم تختی که پا پیش گذاشته بود و این کار فرهنگی را می‌کرد، پوریای ولی یا قهرمانان و پهلوانان دیگر این کار زیبا وجود داشته است. حتی ورزشکاران کشورهای دیگر نیز این کار را انجام می‌دهند.

رییس اداره کل تربیت بدنی استان تهران گفت: در همین شرایط کرونایی که کل دنیا در قرنطینه بودند و وضعیت سختی را سپری می‌کنند، ورزشکاران در ارائه کمک برای رفع این مسئله، جزء پیشگامان بودند. در کشور ما هم که از اخلاق پهلوانی الگوبرداری می‌کنیم، جامعه ورزش رسالت خود را در این می‌داند که در این راستا فعالیت‌های خوبی انجام دهد. در این مراسم فقط شاهد بخشی از این حرکت بودم و اصل این موضوع به صورت نهادینه در جامعه ورزش وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز