مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تمرکز استقلال باید روی جام حذفی باشد/ نمی‌توان همه تیم‌ها را با یک تصمیم راضی کرد/ سهام آبی‌پوشان را می‌خرم

۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۰۵:۳۱:۴۷
کد خبر: ۱۰۰۰۴۱۵
تمرکز استقلال باید روی جام حذفی باشد/ نمی‌توان همه تیم‌ها را با یک تصمیم راضی کرد/ سهام آبی‌پوشان را می‌خرم
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: امیدوارم واگذاری استقلال و پرسپولیس به صورت قانونی و تمام و کمال انجام می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی پاشازاده، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره بحث جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش و تصمیم گیری احتمالی درباره برگزاری یا عدم برگزاری رقابت‌های لیگ به خبرنگار برنا گفت: اینکه بنده به عنوان یک بازیکن یا یک مربی بخواهم درباره این موضوع صحبت کنم شاید صحیح نباشد.

وی افزود: بی‌تردید مسئولان بهداشتی کشور می‌دانند برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات می‌تواند چه تاثیری روی این بیماری داشته باشد. بطور مثال 5 درصد امکان افزایش ابتلا را بالاتر می‌برد یا اینکه هیچ تأثیری نداشته باشد. به نظر من با توجه به اینکه قرار است مسئولان بهداشتی کشور در این باره پاسخگو باشند باید منتظر بمانیم تا تصمیم مقتضی را از آنها بگیرند. شک نکنید وقتی یک فرد باید جوابگو باشد بهترین تصمیم را برای این موضوع خواهد گرفت.

بازیکن اسبق استقلال در بخش دیگری از صحبت‌هایش در این باره عنوان کرد:  نکته دیگر این است که هر تصمیمی که این ستاد می‌گیرد باید برای همه لیگ ها باشد چه لیگ برتر، چه لیگ دسته اول، لیگ دسته دو و لیگ استانی. فرقی نمی کند تیم ها در چه شرایطی باشند و چه میزان سرمایه‌گذاری کرده‌اند نکته مهم این است که این سرمایه گذاری صورت گرفته است.

سرمربی تیم شهرداری ماهشهر در همین رابطه تاکید کرد: تصمیم‌گیری در این باره حتماً تبعاتی خواهد داشت و شدنی نیست که همه را بتوان با یک تصمیم راضی کرد. شاید اگر در اسفندماه قرنطینه سرسخت تری تا اواخر فروردین ماه می شد در حال حاضر شرایط بهتر بود اما ما نباید فراموش کنیم که مطمئناً مشکلاتی نیز در این راه وجود داشته که مسئولان انجام آن‌را ناممکن دانستند. از جمله این که بسیاری از کارگران و مردم روزمزد با مشکلات معیشتی شدیدی روبرو می شدند. من فکر می‌کنم سلامتی جامعه و افراد ارزش‌اش بسیار بالاتر از این صحبت‌ها باشد خدایی نکرده اگر شما عزیزی را در این قضیه از دست بدهید چه چیزی بعد از کرونا می‌تواند جای او را پر کند. هر تصمیمی که امروز اتخاذ شود برای ما قابل احترام است. فکر می‌کنم در صورت لغو لیگ هم می‌توان تصمیماتی اتخاذ کرد که سهمیه ها مشخص شود.

ناجی دروازه ایران در بازی با استرالیا که در جام جهانی 98 فرانسه هم حضور داشت، در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند در صورت ادامه رقابت‌های لیگ استقلال باید تمرکز خود را روی کسب جام حذفی بگذارد و دلیلش این است که استقلال با انجام سه بازی می‌تواند جام قهرمانی را به دست بیاورد، عنوان کرد: بله، به لحاظ منطقی این ایده  منطقی و معقولانه‌ای است و فکر می‌کنم در صورت برگزاری مسابقات نیز تمرکز استقلال روی کسب جام حذفی تصمیم خوبی باشد.

پاشازاده در پاسخ به این سوال که نظرش درباره واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس چیست؟ گفت: ابتدا اجازه دهیم و ببینیم واگذاری سهام چگونه انجام خواهد شد. امیدوارم واگذاری استقلال و پرسپولیس به صورت قانونی و تمام و کمال انجام و مشکلات مالی باشگاه حل شود و بخواهند سهام باشگاه‌ها را به صورت قانونی در بورس عرضه کنند چراکه بنده هم سهام باشگاه استقلال را تا جایی که قانون اجازه بدهد خواهم خرید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز