احمد سعادتمند مطرح کرد:

برای حضور در بورس تلاش ما افزایش سرمایه استقلال است/ تمام جوانب برند استقلال در نظر گرفته شد

۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۲۱:۲۲:۱۹
کد خبر: ۱۰۰۱۴۲۱
برای حضور در بورس تلاش ما افزایش سرمایه استقلال است/ تمام جوانب  برند استقلال در نظر گرفته شد
مدیر عامل باشگاه استقلال تاکید کرد: تلاش می کنیم کمتر از دو ماه،بتوانیم با اجرای تمامی موارد مرتبط با افزایش سرمایه زمینه خصوصی سازی و ورود به بازار بورس را مهیا کنیم‌.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ احمد سعادتمند در حاشیه جلسه خصوصی سازی سرخابی های پایتخت که در سالن جلسات وزارتخانه برگزارشد ،ضمن قدردانی از تلاش های وزیر ورزش و جوانان و مسوولان سازمان بورس و خصوصی سازی  به جلساتی که دراین باره همه هفته برگزار  می شود اشاره کرد.

 وی گفت:در این جلسات دقیق و کارشناسی نظرات ارزشمندی بیان  می شود که زمینه روند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس راتسریع و تسهیل می کنند.

مدیر عامل باشگاه استقلال در ادامه توضیحاتی را در خصوص اقدامات صورت گرفته برای واگذاری باشگاه استقلال ارائه کرد و افزود : ما در قالب باشگاه استقلال برای افزایش سرمایه و حضوردر بازار بورس تلاش کردیم که ورزشگاه های مرغوبکار و ناصر حجازی را درآینده نزدیک، رسما به نام این باشگاه ثبت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد : تمام جوانب  برند استقلال در نظر گرفته شده و امیدواریم کمتر از دو ماه،بتوانیم با اجرای تمامی موارد  مرتبط با افزایش سرمایه زمینه خصوصی سازی و ورود به بازار بورس این باشگاه را مهیا کنیم‌.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز