خسرو قمری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شرایط تمرینی به صورت گروهی برای رکابزنان وجود ندارد/ امیدوارم بتوانیم هرچه زودتر فعالیت در بخش رقابتی را آغاز کنیم

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۳:۱۰
کد خبر: ۱۰۰۲۴۹۶
شرایط تمرینی به صورت گروهی برای رکابزنان وجود ندارد/ امیدوارم بتوانیم هرچه زودتر فعالیت در بخش رقابتی را آغاز کنیم
رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: در حال حاضر شرایط تمرینی به صورت گروهی وجود ندارد، رکابزنان ما یا در منزل یا در محیط باز به صورت انفرادی با حفظ پروتکل‌های بهداشتی، تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، خسرو قمری، رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری  درخصوص برگزاری مسابقات آنلاین در این رشته طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: با توجه به شرایط موجود دو برنامه در پیش گرفتیم، یکی درمورد مسابقات و یک در رابطه با بخش آموزش. قرار است کلاس‌های آموزشی مربیگری و داوری به صورت آزمایشی یک کارگاه مجازی برگزار شود با حضور دو تا از مدرسین فدراسیون رسول هاشم‌کندی و محمد ابوحیدری که از مربیان تیم ملی بودند. سقف و محدودیتی برای حضور افراد در این دوره‌ها از نظر تعداد وجود ندارد. در حیطه قهرمانی هم باتوجه به این که در حال حاضر شرایط تمرینی به صورت گروهی وجود ندارد، رکابزنان ما یا در منزل یا در محیط باز به صورت انفرادی با حفظ پروتکل‌های بهداشتی، تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

وی افزود: احسان سلیمانی مربی تیم ملی کوهستان ما، باتوجه به اطلاعاتی که از مسابقات آنلاین در سطح دنیا دارد، 5 نوع روش برای برگزاری رقابت‌های آنلاین در نظر گرفته که هر کدام از این روش‌ها باتوجه به شرایط و توانایی برگزاری در سطح کشور، مورد استفاده قرار می‌گیرد. دوچرخه‌سواری می‌توانند باتوجه به امکانات موجود در هیات‌های استانی در این رقابت‌های آنلاین حضور پیدا کنند. این مسابقات به صورت آزمایشی در رده سنی بزرگسالان و در رشته استقامت برگزار خواهد شد که جوایز ریالی نیز دارد.

قمری اظهار کرد: امیدوارم از این طریق بتوانیم برنامه‌های بخش رقابتی خود را باتوجه به شرایط موجود آغاز کنیم. انشاالله هرچه زودتر شرایط عادی شود تا بتوانیم هرچه زودتر مسابقات قهرمانی کشورمان را نیز برگزار کنیم. همچنین ما در بخش استعدادیابی برنامه‌های خوبی را از سال پیش آغاز کردیم که ورزشکارانی که در مسابقات استعدادیابی شناسایی کردیم، زیر نظر مهرداد صفرزاده مربی تیم ملی نوجوانان ما فعالیت می‌کنند.

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: نیاز داریم که این شرایط هرچه زودتر عادی شود چرا که در بخش نوجوانان و رده‌های سنی پایه مربی باید به صورت حضوری رفع نواقص کند. برای ورزشکارانی که تازه وارد رشته دوچرخه‌سواری شدند و تمرینات تکنیکی و فنی‌ای را برای آن‌ها در نظر بگیرد اما در حال حاضر هم مربیان تیم ملی، روند تمرینی رکابزنان را زیر نظر دارند و رصد می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز