مائیس میناسیان:

کرونا باعث شد خانواده‌ها دور هم جمع شوند/ اقدامات صندوق در رابطه با پیشکسوتان بسیار پسندیده و انسانی است

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۰:۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۰۰۴۲۶۴
کرونا باعث شد خانواده‌ها دور هم جمع شوند/ اقدامات صندوق در رابطه با پیشکسوتان بسیار پسندیده و انسانی است
پیشکسوت و بازیکن اسبق تیم ملّی فوتبال ایران معتقد است که ویروس کرونا از طرفی فرصتی است که روابط بین خانواده‌ها مستحکم‌تر شود و از طرف دیگر صدمات جبران‌ناپذیری را به ورزش ایران و سایر کشورهای جهان وارد کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مائیس میناسیان پیشکسوت ارمنی تیم ملّی فوتبال، باشگاه استقلال و آرارات در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: شرایطی که کرونا برای مردم ایجاد کرد، از یک لحاظ خوب بود، به دلیل اینکه باعث شد خانواده‌ها دور هم جمع شوند و آن خللی که کیفیت روابط خانوادگی را تضعیف کرده بود بار دیگر بارقه و نور همدلی میان خانواده‌ها را روشن کند. در دوران قرنطینه خیلی بیشتر از قبل در منزل به همسرم کمک کردم و فهمیدم که کمک و همیاری چقدر در یک خانه و خانواده می‌تواند در روابط موثر باشد.

وی در ادامه افزود: اما از طرف دیگر این ویروس کل دنیا را تحت شعاع خود قرار داده و همه چیز را مختل کرده و باعث مرگ بسیاری هموطنانمان شده است. این مساله خیلی وحشتناک است و دعا می‌کنم که هرچه زودتر این ویروس منحوس کرونا از میان برود تا همه چیز به روال عادی خود برگردد.

میناسیان با بیان اینکه این ویروس صدمات جبران ناپذیری را به ورزش جهان بویژه فوتبال وارد کرده است، اظهار کرد: فوتبال یک صنعت بزرگ است و این وقفه‌ای که به دلیل کرونا در برگزاری رویدادهای مهم ایجاد شده صدمات زیادی را به بدنه آن وارد می‌کند. به تازگی شندیم که لیگ لالیگا اسپانیا راه افتاده است و مسابقات داخل کشور هم بدون تماشاگر و با حفظ رعایت بهداشت قرار است انجام شود. واقعا خبر خوشحال کننده‌ای است. امیدوارم سلامت ورزشکاران چه در ایران چه در سایر کشورهای جهان به خطر نیافتاد.

پیشکسوت و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشور در پایان گفت: واقعا اقدامات صندوق در رابطه با برگزاری مراسم‌های زادروز پیشکسوتان و تجلیل از آنان بسیار پسندیده و انسانی است. اینکه پیشکسوتان بدانند که هنوز فراموش نشده و در یاد مردم هستند برایشان لذت بخش است. جمع شدن پیشکسوتان دور یکدیگر برای بالا بردن روحیه آنان بسیار موثر است و ازین بابت از مسئولان صندوق حمایت تشکر می‌کنم. امیدوارم بعد از گذرندان دوران بحرانی کرونا بار دیگر شاهد برگزاری چنین مراسم هایی از جانب صندوق باشیم.

میناسیان سال 68 عضو تیم آرارات بود. وازگن صفریان، ویگن زینلی، ماسیس هاکوپیان، سرژیک یوسفی و ... از بازیکنان آرارات بودند. وی در تمام رده‌های سنی تیم‌های ملّی جوانان، امید و بزرگسالان بازی کرد، در مقدماتی جام جهانی 1978 آرژانتین همراه تیم ملّی بود اما بنا به دلایلی به جام جهانی اعزام نشد.

مائیس میناسیان به المپیک مونترال سال 76 هم اعزام شد و برای تیم ملّی بازی کرد. بعد از حضور در تیم آرارات، 6 سال در تیم پاس و یک سال و نیم هم برای استقلال (تاج) بازی کرد. با مرحوم ناصر حجازی، غلامحسین مظلومی و هچنین علی پروین، حسن روشن، علیرضا خورشیدی، حسن نظری، حسین کازرانی، ذولفقارنسب و جواد الله وردی هم بازی بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز