علیرضا پورمند در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تصمیم درباره ادامه لیگ باید مقتدرانه باشد/ وقتی از دلالی و مدیران کارنابلد حرف زدم، از فوتبال کنار گذاشته شدم!

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۲۳:۱۳:۲۳
کد خبر: ۱۰۰۶۵۱۴
تصمیم درباره ادامه لیگ باید مقتدرانه باشد/ وقتی از دلالی و مدیران کارنابلد حرف زدم، از فوتبال کنار گذاشته شدم!
پیشکسوت فوتبال گفت: متاسفانه هر کسی درباره لیگ منافع خودش را در نظر می‌گیرد و آنقدر صحبت شده که در برخی موارد موضوع لوث شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا پورمند، پیشکسوت فوتبال، درباره ادامه رقابت‌های لیگ به خبرنگار برنا گفت: اینکه تمرینات و مسابقات با چه کیفیتی و چه زمانی برگزار شود برعهده ستاد ملی مقابله با کرونا است. نکته ای که در این باره وجود دارد این است که ما باید به فکر بازی‌های تیم های ایرانی در آسیا باشیم، ضمن اینکه تیم ملی نیز در پائیز باید بازی دارد. بر همین اساس بازی‌های فشرده در صورتی که بازیکنان به میزان کافی آمادگی نداشته باشند می تواند منجر به آسیب دیدگی شود و امیدوارم این‌گونه نشود که همین موضوع می تواند تهدیدی برای ادامه مسابقات لیگ برتر باشد. امیدوارم ملی پوشان نیز بدانند در چه سال حساسی قرار داریم.

کاپیتان اسبق فجرسپاسی، ابومسلم، و راه‌آهن در پاسخ به سوال دیگری درباره دلالی در فوتبال عنوان کرد: متاسفانه بحث دلالی در فوتبال یک واقعیت است. آن زمان که مربی تیم ملی جوانان بودم از حضور مدیران کارنابلد و برخی چهره های غیر فوتبالی حرف زدم، از فوتبال کنار گذاشته شدم. به هر حال بنده کار خودم را انجام می‌دهم و در حال حاضر نیز در دانشگاه تدریس می کنم، اما امیدوارم یکبار برای همیشه با این موضوع برخورد شود.

مدافع اسبق سپاهان و ذوب‌آهن تصریح کرد: چندین کشور اروپایی تکلیف فوتبال‌شان را مشخص کردند، اما نخستین فرق ما و آنها در امکانات نیست، بلکه در تصمیمات مقتدرانه و صحیح است. متاسفانه هر کسی درباره لیگ منافع خودش را در نظر می‌گیرد و آنقدر صحبت شده که در برخی موارد موضوع لوث شده است. 

پورمند که یکی از بازیکنانی است که بیشترین تعداد بازی را در لیگ دارد، در بخش پایانی صحبت‌هایش با اشاره به اهمیت فوتبال در کشور عنوان کرد: مشکل اصلی فوتبال ما این است که آدم‌های غیرمرتبط از بخش‌های دیگر به دنبال حضور و معرفی خود از این طریق هستند. امیدوارم  نهادهای نظارتی به پرونده‌های سال‌های گذشته هم رسیدگی کنند و نتایج آن شفاف برای مردم اعلام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز