علی دادگر در دیدار با انوشیروانی مطرح کرد:

مهمترین اولویت اردبیل راه اندازی سالن ۳ منظوره و سایت اهداف پروازی است

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۹:۲۰:۰۳
کد خبر: ۱۰۰۷۲۱۲
مهمترین اولویت اردبیل راه اندازی سالن ۳ منظوره و سایت اهداف پروازی است
رییس فدراسیون تیراندازی گفت: برای توسعه ورزش تیر اندازی هرچه زودتر سالن ٣ منظوره اردبیل و سایت اهداف پروازی شورابیل را در برنامه های خود قرار دهید تا با راه اندازی آن شاهد رشد بیشتر این رشته ورزشی باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی دادگر با سفر به استان اردبیل با سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان این استان، سعید محمدی دوست، رئیس هیات، علیرضا ابشوند دبیر و دیگر مسئولان ورزش استان دیدار و گفتگو کرد.

علی دادگر با ابراز خرسندی از عملکرد فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: خدا را شاکریم که سال 98 سال سربلندی خانواده بزرگ تیراندازی بود و فرزندان این آب و خاک با کسب شش سهمیه برای مسابقات المپیک توکیو توانستن برای اولین بار در ورزش تیراندازی تاریخ ساز شوند که بی شک این مهم بدون کمک و همیاری تمام اعضای جامعه تیراندازی و هیات های استانی ممکن نبود.

رییس فدراسیون تیراندازی ادامه داد: استان اردبیل از پتانسیل و ظرفیت های بالایی برخوردار است که با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان امیدوارم هر چه زودتر زیرساخت های مناسبی فراهم و با کمک بخش خصوصی خانه تیراندازی و سالن 3 منظور این استان تکمیل و تجهیز شود.

وی در بازدید از سایت اهداف پروازی شورابیل تصریح کرد: این سایت با قرار گرفتن در منطقه گردشگری می تواند با حمایت شهرداری استان به محل تفریحی و قهرمان پروری تبدیل شود.

دادگر با بیان اینکه توسعه تیراندازی در هیات‌های استانی نقطه عطفی در ورزش کشور خواهد بود بیان داشت: حضور هیات های استانی در مسابقات، المپیاد و لیگ‌ها کشوری می‌تواند فرصت بیشتر شناخته شدن را در اختیار ورزشکاران قرار دهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز با توسعه ورزش تیراندازی در سایر استان ها فرصت بیشتری را برای حضور ورزشکاران کشور در تیم‌های ملی فراهم شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز