مهین فرهادی‌زاد:

ورزش در دنیا الگوساز است/ در بخش الگوسازی حجاب و عفاف توسط بانوان ورزشکار ایرانی در جهان موفق بودیم

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۳:۴۶:۴۸
کد خبر: ۱۰۰۹۱۹۵
ورزش در دنیا الگوساز است/ در بخش الگوسازی حجاب و عفاف توسط بانوان ورزشکار ایرانی در جهان موفق بودیم
معاون امور توسعه بانوان گفت: در بخش الگو سازی حجاب و عفاف توسط بانوان ورزشکار ایرانی در جهان موفق بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهین فرهادی‌زاد، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در جلسه امروز خود با نواب رییس بانوان فدراسیون‌ها با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در ورزش عنوان کرد: ورزش تنها عرصه‌ای است که در بخش بانوان کارهای بسیاری عمیقی برای شناساندن انقلاب اسلامی آن هم در عرصه های بین المللی انجام داده است. زنان جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماینده زنان جهان اسلام همیشه تلاش کردن با پوشش اسلامی در رقابت‌های بین المللی حضور پیدا کنند و برای تحقق این امر نیز تلاش‌های زیادی صورت گرفته است که در نهایت هم خوشبختانه موفقیت آمیز بوده است.

او ادامه داد: الان دیگر ورزشکاران ایران با  پوشش اسلامی در میادین بین‌المللی تبدیل به یک الگو در جهان شدند. البته حضور بانوان در سکوهای قهرمانی در رقابت‌های مهم بین المللی که باعث به اهتزاز درآمدن پرچم پر افتخار کشورمان شده است یکی دیگر از راه های الگو شدن در جهان است که در این امر هم بانوان ایرانی عملکرد چشمگیری داشتند.

فرهادی زاد گفت: ما داوران و مربیان خانمی داریم که خارج از ایران با پوشش اسلامی فعالیت‌های حرفه‌ای انجام می‌دهند اینها همه از تحولاتی است که پس از  پیروزی انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته است. موضوع عفاف و حجاب به این خاطر اهمیت دارد که ورزشکاران ما در جهان تبدیل به یک الگو می‌شوند، الگوهایی که می‌توانند تعداد زیادی را نیز همراه خود کنند و این مسئله قطعا برای ما بسیار حائز اهمیت است. وقتی ورزش الگوساز است باید از همه بخش‌های آن استفاده کرد در بخش بانوان هم تلاش کردیم بخش عفاف و حجاب را مورد اهمیت قرار دهیم که خوشبختانه موفق هم بودیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز