بهنام محمودی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هراز تیم با انگیزه‌ای است/ طبق قانون لژیونر‌ها باید درصدی از قرارداد خود را به باشگاه بدهند

۱۳۹۹/۰۳/۱۵ - ۱۰:۴۶:۵۸
کد خبر: ۱۰۱۰۶۱۴
هراز تیم با انگیزه‌ای است/ طبق قانون لژیونر‌ها باید درصدی از قرارداد خود را به باشگاه بدهند
کارشناس والیبال گفت: طبق قانون لژیونر‌ها باید درصدی از قرارداد خود را به باشگاه بدهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهنام محمودی، پیشکسوت والیبال، درباره اختصاص ۱۰ درصد از درآمد لژیونرها به فدراسیون در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: بحث درآمدزایی در همه جای دنیا برای باشگاه‌ها و فدراسیون‌ها وجود دارد. معمولا بازیکن‌ها در اولین سالی که به عنوان لژیونر به تیم‌های خارجی می‌روند باید درصدی از قرارداد خود را به باشگاه سابق و فدراسیون پرداخت کنند. اما این روال کاری فقط برای سال اول است و در دوره‌های بعد نیازی به این کار نیست.

او با اشاره به ممنوعیت حضور دو تیم از یک استان در لیگ برتر گفت: پیش از این هم قانون محدودیت برای حضور تیم‌ها در لیگ وجود داشته الان هم که تصویب شده از یک باشگاه دو تیم نمی‌توانند در لیگ باشند. این مسئله هم خوب است و هم بد و قطعا می‌توان از ابعاد مختلف آن را بررسی کرد. اما مسئله مهم هدف فدراسیون برای لیگ است. باید دید آیا تیم‌هایی که مصر بر حضور در لیگ هستند توانایی مالی خوبی دارند؟ آیا متعهد می‌شوند که پرداختی‌های بازیکنان و کادر فنی را طبق قرارداد شان پرداخت کنند؟ اینطور نباشد که تیمی بیاید و اسپانسر هم تبلیغاتش را انجام دهد و در این بین بازیکن و کیفیت لیگ آسیب ببیند.

محمودی در پایان با اشاره به انصراف تیم کاله از رقابت‌های لیگ گفت: کاله یکی از بهترین تیم‌های لیگ والیبال بود و مسئولین آن در همه این سال‌ها با حمایت از والیبال کمک زیادی به این رشته کردند. به هر جهت امسال تصمیم گرفتند بیشتر روی تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری کنند که قطعا موفق هم خواهند بود. برای هراز آمل هم که جایگزین کاله شد آرزوی موفقیت دارم و معتقدم تیم باانگیزه‌ای خواهد بود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز