از شمال تا جنوب استان سیستان و بلوچستان انجام شد؛

افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های مهم حوزه ورزش و جوانان

۱۳۹۹/۰۳/۱۵ - ۱۲:۰۶:۱۲
کد خبر: ۱۰۱۰۸۲۴
افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های مهم حوزه ورزش و جوانان
افتتاح پروژه‌های زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای شمال تا جنوب استان سیستان و بلوچستان انجام شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری سیستان و بلوچستان، افتتاح پروژه‌های زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای شمال تا جنوب استان و همچنین کلنگ زنی پروژه ورزشی در هفته‌ای که گذشت نشان از نگاه عدالت محورانه دستگاه ورزش به ویژه  اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان به توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه فضای ورزشی در این استان مرزی و پهناور کشور عزیزمان ایران است.

افتتاح 2 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای ژاله شهرستان زابل با اعتباری بالغ بر 380 میلیون تومان و همچنین زمین چمن روستای قلعه کهنه شهرستان زهک با اعتباری بالغ بر 390 میلیون تومان در شمال استان (حوزه سیستان) با حضور ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان آغازگر هفته‌ای پربار برای توسعه و آبادانی این خطه از ایران عزیز نوید داده است.

همچنین در ادامه روند افتتاح پروژه‌های ورزشی در کمتر از یک روز شاهد افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای محترم آباد شهرستان فنوج در جنوب استان با اعتباری بالغ 3750 میلیون ریال، گویای عدالت محوری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در توزیع و توسعه زیرساخت‌های فضای ورزشی در سراسر استان مرزی و پهناور سیستان و بلوچستان است.

علاوه بر این در هفته ای که گذشت شاهد کلنگ‌زنی پروژه مهم ورزشی سالن چند منظوره ورزشی روستای آذرآباد بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان در فضای با زیربنای1800 مترمربع و اعتباری بالغ 35 میلیون ریال بودیم که موجب شور و نشاط مضاعفی در بین جوانان و ورزشکاران این منطقه ایجاد کرده بود.

لازم به ذکر است، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در دیدار با فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان سیستان و بلوچستان، از اختصاص پروژه‌های زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال دیگر نیز با مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، دهیاری‌ها معتمدین و ریش سفیدان جهت توسعه سرانه فضای ورزشی نیز قول مساعد داد.

روند رو به رشد توسعه زیرساخت‌های فضای ورزشی که در هفته گذشته شاهد بودیم، نشانگر توجه ویژه مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، استاندار استان سیستان و بلوچستان، فرمانداران شهرستان‌ها و همکاری و اهتمام دهیاران، معتمدین و خیرین این مناطق است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز