ابراهیم قاسم‌پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

وزارت ورزش عاقلانه‌ترین تصمیم را درباره فدراسیون فوتبال گرفت/ مدیری کارآمد باید در راس کار قرار بگیرد

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۵:۳۴:۱۴
کد خبر: ۱۰۱۱۱۶۶
وزارت ورزش عاقلانه‌ترین تصمیم را درباره فدراسیون فوتبال گرفت/ مدیری کارآمد باید در راس کار قرار بگیرد
پیشکسوت فوتبال گفت: وزارت ورزش تصمیم بسیار خوبی گرفت. این کاری بود که باید از اول انجام می‌شد چون تداخل کار دو سازمان کار را سخت می‌کند و فعالیت‌ها پیش نمی‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ابراهیم قاسم‌پور، پیشکسوت فوتبال کشورمان، درخصوص  کناره‌گیری وزارت ورزش و جوانان از مجمع فدراسیون فوتبال و جلوگیری از تعلیق فوتبال ایران، طی گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: این تصمیم‌گیری باید انجام می‌شد چون من فکر می‌کنم هر نهادی برای خود باید استقلال عمل داشته باشد تا برنامه‌هایش را پیاده کند. چون تداخل تصمیم‌گیری‌ها مطمئنا می‌تواند کارایی یک ارگان را پائین بیاورد. استقلال فدراسیون فوتبال می‌تواند خیلی به بهبود وضعیت این رشته در کشور کمک کند.

قاسم‌پور ادامه داد: در این شرایط اگر افرادی در راس کار قرار بگیرند که علم و دانش کافی داشته، کننده کار باشند و ریشه آن‌ها از جامعه ورزش نشات بگیرد، قطعا با برنامه‌هایی که ارائه می‌کنند، با توجه به دانش و تمایلی که دارند، می‌توانند به فوتبال کمک کنند. اگر شرایط غیر از این پیش برود، شرایط بدتر خواهد شد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پایان اظهار داشت: در کل وزارت ورزش و جوانان تصمیم بسیار خوبی در این زمینه گرفت. این کاری بود که باید از اول انجام می‌شد چون تداخل کار دو سازمان کار را سخت می‌کند و فعالیت‌ها پیش نمی‌رود. بر همین اساس به نظر من وزارت ورزش و جوانان عاقلانه‌ترین تصمیمی که می‌توانست بگیرد را در این خصوص اتخاذ کرد.

نظر شما
پرونده ویژه