حسین ترابپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس شانس مسلم قهرمانی است/ مصمم هستیم بهترین نتایج را کسب کنیم

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۳:۳۸:۳۵
کد خبر: ۱۰۱۲۰۱۳
پرسپولیس شانس مسلم قهرمانی است/ مصمم هستیم بهترین نتایج را کسب کنیم
مربی دروازه بانان تیم گل گهر گفت: پرسپولیس شانس مسلم قهرمانی در لیگ برتر است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین ترابپور، مربی دروازه بانان تیم گل گهر درباره آخرین وضعیت این تیم در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: نزدیک دو هفته است تمرینات را شروع کردیم، با شرایطی که اعلام کردند داریم تمرینات را روز به روز انجام می‌دهیم تا به شرایط آرمانی برسیم  و نتایج خوبی را کسب کنیم. همه بازی‌ها سخت است و ما مصمم هستیم و با قدرت پیش می‌رویم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی افزود: نیم فصل 6 بازی کردیم 3 مساوی و 3 برد داشتیم پس این نوید را می‌دهد که تیم ما دارد کار می‌کند و قبل از تعطیلات هم اینطور بود و آن چیزی که از بچه‌ها می‌خواهیم به دست آورده بودیم و مجددا باید این کارها را انجام دهیم که به دست بیاوریم.

او اضافه کرد: پروتکلی است که وزارت بهداشت قرار داده و باید تمام تیم‌ها رعایت کنند و از این بیماری دور باشند و ما هم مثل تیم‌های دیگر هستیم و باید همه اینها را رعایت کنیم تا بتوانیم بچه‌هایمان را در صحت و سلامت حفظ کنیم.

ترابپور با اشاره به شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: در هر صورت پرسپولیس 10 امتیاز اختلاف دارد بنابراین شانس بیشتری نسبت به تیم‌های دیگر دارد اما 9 بازی دیگر مانده و معلوم نیست و ممکن است جابجا شود اما پرسپولیس قهرمانی‌اش تا حد زیادی مسجل شده است. استقلال هم شرایطش طوری است که باید برای قهرمانی بجنگد و مقداری امتیازاتش کم است و برای سهمیه هم باید تلاش کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز