تحولات زیادی را شاهد بودیم؛

احتشام‌زاده: با وجود ابطحی، پیشکسوتان خیالشان راحت است

۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۰:۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۰۱۲۴۳۱
احتشام‌زاده: با وجود ابطحی، پیشکسوتان خیالشان راحت است
پیشکسوت تنیس روی میز کشور ورود دکتر ابطحی به صندوق حمایت را نقطه عطفی برای انجام تغییر و تحولات در این مجموعه دانست و تاکید کرد که پیشکسوتان معتقدند که وی نباید پس از اتمام دوره خدمت خود این مجموعه را ترک کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجید احتشام زاده، پیشکسوت تنیس روی میز در گفتگو با روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: بنده و پیشکسوتانی که با آنها در ارتباط هستم، همه به اتفاق هم اذعان داریم از روزی که دکتر ابطحی آمدند و مسئولیت مدیرعاملی صندوق را بر عهده گرفتند واقعا تحولات زیادی در این مجموعه انجام شده است.

وی در ادامه افزود: ابطحی در صدد آن است کارهای بزرگی برای پیشکسوتان و قهرمانان انجام دهد. باید از چنین انسان بزرگی که اینقدر به فکر پیشکسوتان کشور است تشکر و قدردانی کرد.

احتشام زاده گفت: با حضور ابطحی پیشکسوتان خیالشان راحت شده است. همه قهرمانان و پیشکسوتان می‌دانند که اگر بیمار شوند و مشکلی برایشان پیش بیاید با ورود به صندوق به عنوان خانه خود مشکلاتشان حل می‌شود.

وی در ادامه افزود: همچنین اختصاص دادن هتل ورزش به پیشکسوتان بسیار کار بزرگ و قشنگی بود؛ اینکه آنان بیایند دور هم جمع شوند و درد دل کنند بسیار عالی است. از روزی که ابطحی آمده همه چیز متحول شده و امیدواریم که وی سالیان سال در مسند کار باقی بماند و تغییر و تحولات در راس ورزش باعث جا به جایی ایشان نشود تا پیشکسوتان دوباره دچار مشکل شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز