پیشنهاد ستاره اسبق استقلال به سعادتمند؛

استقلال را به خودکفایی می‌رسانیم

۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۴:۳۱:۵۲
کد خبر: ۱۰۱۳۷۳۲
استقلال را به خودکفایی می‌رسانیم
ستاره اسبق استقلال گفت: برنامه‌ای مدون برای بخش آکادمی باشگاه استقلال در نظر گرفته‌ایم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین کاظمی، بازیکن سابق استقلال، به همراه برخی از بازیکنان سابق این تیم برنامه ای برای توسعه و تحول در آکادمی باشگاه تدوین کرده است.

کاظمی در این باره گفته است: بزرگ ترین دغدغه تمامی این سال های اخیر باشگاه استقلال بدهی کلان به بازیکنان و مربیان داخلی و خارجی بوده که ذهن مدیران و مسئولان وقت را به خود اختصاص داده که مانع از تمرکزشان روی هدف اصلی یعنی باشگاهداری شده است. بهترین راه حلی که در این زمینه وجود دارد استفاده از چرخ بازیکن سازی در آکادمی باشگاه استقلال است که متاسفانه با توجه به نادیده گرفته شدن آکادمی از طرف مدیران وقت و مشاوره های غلط و حضور افراد ناکارآمد باشگاه از این نعمت بزرگ محروم شده است.

هافبک سال های قبل استقلال افزود: بنده به عنوان بازیکن سابق باشگاه استقلال و سابقه حضور 2 ساله در آکادمی، با توجه به تجربیات فوتبالی و مدیریتی، به کمک برخی از دوستان و هم تیمی های سابقم که تمام مدارج مربیگری را طی کرده اند، برنامه جامع 5 ساله برای آکادمی طراحی و برنامه ریزی کرده ایم که تمامی موارد یک آکادمی پیشرفته و کاملا حرفه ای گنجانده شده که باشگاه را به خودکفایی در زمینه عدم خرید و فروش بازیکنان نخبه و درآمدزایی از طریق فروش بازیکن در مدت کوتاه خواهد رساند. متاسفانه در 3 مورد از مدیریت باشگاه استقلال درخواست ملاقات کردم و میسر نشد. با این حال منتظر تصمیم های باشگاه در مورد آکادمی که مهم ترین رکن بازیکن سازی و درآمدزایی در هر باشگاهی است، هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز