روانخواه در گفت و گو با برنا؛

سازمان لیگ کمک کند تا پروتکل ها را رعایت کنیم/رقابت در لیگ از نفس افتاده است

۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۲:۴۵:۴۹
کد خبر: ۱۰۱۴۳۴۶
سازمان لیگ کمک کند تا پروتکل ها را رعایت کنیم/رقابت در لیگ از نفس افتاده است
سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی گفت: سازمان لیگ باید به باشگاه‌های ضعیف ‌تر از نظر مالی مثل باشگاه ما کمک کند که بتوانیم پروتکل‌های بهداشتی را خیلی بهتر رعایت کنیم.

امیدرضا روانخواه در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ درخصوص شرایط تیم نیروی زمینی اظهارداشت: بعد از اینکه مجوز شروع تمرینات برای ما صادر شد تمرین را آغاز کردیم و با حداقل امکاناتی که داریم سعی داریم به سختی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم. سازمان لیگ باید به باشگاه‌های ضعیف ‌تر از نظر مالی مثل باشگاه ما کمک کند که بتوانیم پروتکل‌های بهداشتی را خیلی بهتر رعایت کنیم چون این بیماری اگر یک باشگاه یا یک نفر را درگیر کند آسیبش به همه فوتبال می‌رسد چون همه ما مثل زنجیر به یکدیگر متصل هستیم.

وی در ادامه گفت: ما فقط توانسته ایم از بازیکنان تست خون بگیریم چون تست PCR مانده که آن را به خاطر هزینه  بالایی که دارد تا الان نتوانستیم انجام دهیم اما در تلاش هستیم هفته آینده این کار را انجام دهیم. به همین دلیل هم نمی توانیم بازی دوستانه برگزار کنیم.

روانخواه افزود: فکر می‌کنم به خاطر افزایش آمار کرونا آغاز لیگ به تعویق افتاد. واقعیت این است که شناخت ها راجع به این بیماری هنوز کامل نیست و نمی‌شود برنامه‌ریزی بلند مدت کرد. فعلا تصمیم بر این است لیگ ادامه پیدا کند و ما هم داریم تمرین می‌کنیم اینکه لیگ برگزار شود چه اتفاقی بیفتد فکر می‌کنم بستگی به این بیماری دارد و اینکه  جامعه چه واکنشی نسبت به این بیماری نشان بدهد. امیدوارم کارشناسی خوبی برای شروع لیگ شده باشد و من نمی‌خواهم فشاری روی سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال بگذارم اما قطعا کار خیلی سخت است.

بازیکن سابق استقلال با اشاره به اینکه رقابت در لیگ از نفس افتاده، بیان کرد: بعد از 3 امتیازی که کمیته انضباطی به دلیل اتفاقات بازی با سپاهان به پرسپولیس داد، شرایط رقابت در بالای جدل تغییر کرد. آن 3 امتیاز تکلیف لیگ را مشخص کرد چون یکی از تیم‌های تعقیب کننده پرسپولیس سپاهان بود. چون اگر آن بازی می‌خواست تکرار شود سپاهان شانس زیادی برای برد داشت و لیگ می‌توانست تا روز آخر جذابیت خود را داشته باشد. با شرایط فعلی و نوع برگزاری لیگ تیمی بتواند بتواند در بالای جدول این 10 امتیاز اختلاف را جبران کند و رقابت در لیگ از نفس افتاده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز