میلاد تقوی در گفتگو با خبرگزاری برنا عنوان کرد:

واکنش فدراسیون والیبال به پست گرفتن عظیمی در باشگاه استقلال

۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۰۶:۴۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۴۹۴۱
واکنش فدراسیون والیبال به پست گرفتن عظیمی در باشگاه استقلال
سرپرست دبیری فدراسیون والیبال کشور نسبت به حضور شهرام عظیمی در باشگاه استقلال تهران واکنش نشان داد.

میلاد تقوی، سرپرست دبیری فدراسیون والیبال، درخصوص نظارت این فدراسیون برای انجام تست کرونا از بازیکنان قبل از شروع تمرینات تیم‌ها در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: فدراسیون هنوز نه زمان برگزاری اردوها و نه حتی زمان دقیق شروع لیگ را اعلام نکرده است بنابراین طبیعی است که از الان از بازیکن‌ها و کادر فنی تستی گرفته نشود. باشگاه‌هایی که تصمیم دارند از حالا اردوهایشان را آغاز کنند موظف هستند که طبق پروتکل‌های بهداشتی عمل کنند و فدراسیون هم این موضوع را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

او در واکنش به حضور شهرام عظیمی در باشگاه استقلال گفت: عظیمی زمانی که به عنوان رئیس کمیته مسابقات لیگ انتخاب شد همزمان در وزارت ورزش هم پست داشت و آن زمان نیمی از تایم خود را در وزارت بود و نیمی را هم در فدراسیون و هیچ مشکلی هم وجود نداشت. الان هم که فقط در باشگاه استقلال سمت دارند و فدراسیون والیبال طبیعتا باید نیمی از زمان خود را صرف والیبال کنند و  نیمی را هم  برای باشگاه استقلال، در این رابطه در حال حاضر ما هیچ مشکلی نداریم ولی باید ببینیم نظر خود عظیمی برای ادامه همکاری چگونه است.

تقوی در مورد نظر فدراسیون برای حضور شهرداری ورامین در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا گفت: مهمترین اصلی که ما اعلام کردیم این است که تیم‌ها باید قوانین را به خوبی رعایت کنند. اگر باشگاه شهرداری ورامین در خصوص بدهی‌هایش و ... قوانین را به درستی ملاحظه کرده باشد فدراسیون مشکلی برای حضور این تیم در رقابت‌های آسیایی ندارد.

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال در پایان با اشاره به آئین‌نامه جدید توضیح داد: امسال برای مسابقات لیگ آئین‌نامه‌ جدیدی را مطرح کردیم ولی هنوز این آئین‌نامه در مرحله نظرسنجی قرار دارد و نظرات مختلف هم از سوی کارشناسان برای ما ارسال می‌شود ولی در حال حاضر هیچ موردی از این آئین‌نامه تصویب نشده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز