سرنوشت نامعلوم ستاره سابق استقلال؛

استقلال فرمانده را نمی خواهد؟

۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۴:۰۲:۰۹
کد خبر: ۱۰۱۵۳۸۶
استقلال فرمانده را نمی خواهد؟
وضعیت ستاره محبوب و مازندرانی کارلوس کی روش برای فصل آینده مشخص نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ امید ابراهیمی بعد از درخشش در سپاهان در سال 93 به استقلال آمد و در طول دوران حضور 4ساله‌اش در این تیم روزهای خوبی را با استقلالی‌ها پشت سر گذاشت.

ابراهیمی یکی از بهترین بازیکنان استقلال در دهه اخیر بوده که بعد از درخشش در جام جهانی روسیه از جمع آبی ها جدا شد و به لیگ ستارگان قطر پیوست.

اگرچه این انتظار می رفت که این هافبک مازندرانی بتواند بعد از عملکر خوب در روسیه لژیونر شود اما استقلالی ها گمان می کردند او را در لیگ های اروپایی ببینند نه در لیگ قطر. آنها انتظار داشتند ابراهیمی در استقلال بماند و حضور در این تیم را به الاهلی ترجیح دهد اما رقم بالای قرارداد و نارضایتی امید از پرداختی های استقلال باعث کوچ او از تهران به دوحه شد. امید در الاهلی نتوانست انتظارات مدیران این باشگاه را برآورده کند و به صورت قرضی به تیم یوپن بلژیک که مالکان قطری داشت پیوست و همبازی سعید عزت اللهی شد.

ابراهیمی در ژوپیلر لیگ روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت و حالا در لیست مازاد تیم بلژیکی قرار گرفته و باید به الاهلی برگردد. از طرف دیگر مالکان الاهلی هم تمایلی به تمدید قرارداد او ندارند.

همین موضوع باعث شده بحث بازگشت ابراهیمی به استقلال مطرح شود اما هواداران استقلال در فضای مجازی از این موضوع استقبال نکرده اند چون معتقدند او در روزهای اوج فوتبالش استقلال را تنها گذاشت و به قطر رفت. ابراهیمی در روزهای اوجش در استقلال توانسته بود لقب فرمانده را از هواداران این تیم بگیرد.

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید که ستاره محبوب کارلوس کی روش در فصل آینده برای چه تیمی بازی خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز