برگزاری اولین جلسه شورای مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان؛

اسبقیان: حمایت‌های دکتر سلطانی‌فر از بسیج قابل توجه است/ همایش مسئولین بسیج فدراسیون‌ها با حضور سردار آذرنوش برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۲:۳۳:۳۱
کد خبر: ۱۰۱۵۸۱۰
اسبقیان: حمایت‌های دکتر سلطانی‌فر از بسیج قابل توجه است/ همایش مسئولین بسیج فدراسیون‌ها با حضور سردار آذرنوش برگزار می‌شود
فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان در جلسه شورای مرکزی بسیج این وزارتخانه از برگزاری همایش مسئولین بسیج فدراسیون‌ها در محل فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین در هفتم تیرماه سال جاری با حضور سردار آذرنوش خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اولین جلسه شورای مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان در سال جاری صبح امروز با حضور حجه الاسلام عباسی مدیرکل گزینش و سید محمد شروین اسبقیان فرمانده مرکز مقاومت این وزارتخانه برگزار شد.

سید محمد شروین اسبقیان فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان اهمیت فعالیت های خالصانه و صادقانه بسیج را مورد توجه قرار داد و اندیشه و تفکر بسیجی برای حل مشکلات و حمایت و پشتیبانی از مردم را در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مهم بر شمرد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان عملکرد سال 99 این مرکز را در مناسبت های مختلف، مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: سال گذشته در قالب یکی از برنامه های هفته بسیج، دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با لباس بسیجی حضور یافت که برای جامعه بسیجیان ورزش و جوانان، ارزش و اعتبار زیادی داشت. آنچه مسلم است تاکنون حمایت های دکتر سلطانی فر از مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان بسیار قابل توجه بوده است که تشکر بسیجیان ورزش کشور از وزیر ورزش و جوانان را اعلام می‌کنم.

اسبقیان با بیان اینکه در سال جاری برنامه های مختلفی در قالب اهداف متعالی بسیج پیش بینی شده، تصریح کرد: هفتم تیرماه سال جاری به میزبانی فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین و با حضور سردار آذرنوش، همایش مسئولین بسیج فدراسیون ها برگزار خواهد شد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش با اشاره به حضورش در راس فدراسیون جانبازان و معلولین، ظرفیت معنوی و فرهنگی این فدراسیون را برای پیوند عمیق با فعالیت های بسیج در عرصه ورزش بالا دانست و گفت: ظرفیت‌های این مجموعه می‌تواند به اقدامات بسیج ورزش کشور ارزش افزوده ببخشد.  

در این جلسه قاسمی جانشین فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان گزارشی از فعالیت های این مرکز را ارائه داد و دقایقی پیرامون دستورالعمل نظارت تخصصی مراکز و حوزه های تابعه در سال 99 بحث و بررسی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز