امید سینک در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فدراسیون هند درخواست دارد برای تیم ملی این کشور بازی کنم/ نفت مسجدسلیمان می‌تواند در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۵:۳۶:۴۲
کد خبر: ۱۰۱۷۳۰۴
فدراسیون هند درخواست دارد برای تیم ملی این کشور بازی کنم/ نفت مسجدسلیمان می‌تواند در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد
بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بنا بر چندین درخواست پیاپی که فدراسیون هند هم از من و هم از مسئولین ایران داشته، خیلی اصرار دارند برای تیم ملی هند بازی کنم و تا دو ماه آینده در این رابطه تصمیم‌گیری می‌کنم.

امید سینک، بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، درخصوص شروع دوباره تمرینات تیم طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: خداراشکر چند وقتی است که تمرینات‌ را آغاز کردیم و همراه مربی بدنساز، سرمربی تیم و کادر فنی تیم، مشکلات بدنی‌مان را برطرف می‌کنیم. هرچند بچه‌ها حرفه‌ای هستند و روزهایی که در قرنطینه بودند، می‌توانستند انفرادی تمرینات انجام دهند. خداراشکر فکر می‌کنم در این مدت به 70، 80 درصد شرایط آمادگی بدنی خودمان رسیدیم. چند بازی دوستانه داشتیم و الان دیگر برای ادامه لیگ آماده می‌شویم. در اولین دیدار به مصاف تیم شاهین بوشهر می‌رویم که تیم بسیار خوب شده، من هم چون تیم جنوبیست دوستش دارم. ان‌شاءالله بازیکنان شاهین تمام تلاش‌شان را کنند تا بتوانند در لیگ برتر بماند، چون می‌دانم مستحق این هستند. با این که مربی‌ آن‌ها عوض شده، مربی جدیدشان هم خیلی خوب است و از نتایجی که به دست آورده، مشخص شده پتانسیل ماندن در لیگ را دارد. دعای من این است که بتوانند در لیگ بمانند و ما هم بهترین‌ بازی‌مان را روبروی تمام تیم‌ها می‌کنیم.

وی افزود: فکر می‌کنم مهدی تارتار در هر تیمی که حضور داشته توانایی‌هایی خود را نشان داده و بیشترین تلاش را برای آن تیم کرده است. حتی از زندگی شخصی خود هم برای این تیم گذشته، او یک مربی پاک و کاربلدی است، به همین دلیل امسال می‌توانیم هم مدعی قهرمانی در جام حذفی باشیم و هم در لیگ برتر حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

سینک اظهار داشت: روز اولی که نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر آمد، همه می‌گفتند شرایط میزبانی برای هیچ‌کدام از تیم‌های لیگ برتری ندارد اما مسجد سلیمان شهر اولین‌هاست و آنقدر پول نفت دارد که بتواند این شرایط را فراهم کند. من به جرات قسم می‌خورم این تیم نه تنها می‌تواند از لحاظ امکانات در لیگ برتر حرفی برای گفتن داشته باشد، بلکه در آسیا هم می‌تواند جزو بهترین‌ها قرار بگیرد. به نظر من این یک دیدگاه آماتور است که فکر کنیم نفت مسجدسلیمان نمی‌تواند در آسیا قد علم کند.

بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: خداراشکر یک بار وقتی پارس جنوبی بودم به تیم ملی دعوت شدم. بار دومی هم که به تیم ملی دعوت شدم، مصدوم بودم و شرایطی برای تمرین کردن نداشتم، فقط در کمپ پزشکی‌ تیم ملی حضور داشتم. خیلی حرف‌ها برای گفتن داشتم و می‌توانستم به تیم ملی ایران کمک کنم. همه اهالی فوتبال ایران می‌دانند پدر من ایرانی نیست و هندی است، بنا بر چندین درخواست پیاپی که فدراسیون هند هم از من و هم از مسئولین ایران داشته، خیلی اصرار داشتند برای تیم ملی هند بازی کنم. هند از لحاظ امکاناتی، مالی و موارد دیگری می‌تواند به زندگی من خیلی کمک و من را به رویاهایم نزدیک کند. ان‌شاءالله تا دو ماه آینده اگر اتفاقی نیفتد من در این رابطه تصمیم نهایی‌ و قطعی‌ام را خواهم گرفت.

وی در رابطه با مدعیان قهرمانی لیگ امسال ادامه داد: پرسپولیس 70 درصد راه را برای رسیدن به قهرمانی در لیگ رفته ولی فوتبال هیچ چیز را مشخص نمی‌کند. 9 بازی باقی مانده و در این 9 دیدار امتیازات زیادی رد و بدل می‌‌شود. فکر می‌کنم مدعیان اصلی قهرمانی پرسپولیس، استقلال و سپاهان باشند.

سینک گفت: همه می‌‌دانند هرکسی که برای نفت مسجدسلیمان بازی می‌کند، به هواداران این تیم عِرق دارد، چون واقعا مردم این شهر به امید این تیم زندگی می‌‌کنند. شاید خیلی‌ها از شرایط شهر مسجدسلیمان اطلاعی نداشته باشند، اما واقعا مسجد سلیمان یک شهر محروم است و مردم آن دلشان به این تیم خوش است. من می‌دانم اگر این تیم قهرمان جام حذفی شود، شاید بهترین پاداش برای مردم آن باشد که می‌توانیم چنین هدیه‌ای را به هواداران بدهیم. هر چند قهرمانی در جام حذفی شاید کمترین کاری باشد که می‌توانیم انجام دهیم، ما همه تمام تلاش‌مان را برای قهرمانی می‌کنیم./ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز