محکومیت عجیب سپیدرود از طرف کمیته انضباطی

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۱:۲۶
کد خبر: ۱۰۱۷۸۰۸
محکومیت عجیب سپیدرود از طرف کمیته انضباطی
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در رایی عجیب باشگاه سپیدرود را در پرونده جدال با رایکا محکوم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در جریان مسابقه روز ۴ اسفند ماه سال گذشته تیم های رایکا و سپیدرود در شهر بابل ،کمیته انضباطی باشگاه سپیدرود و سرمربی این تیم را در مجموع به ۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

این دیدار که قرار بود به دلیل شیوع کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار شود، تماشاگران بابلی از بالای دیوار ورزشگاه هفت تیر و گروهی در جایگاه ویژه شاهد برگزاری این مسابقه بودند و با ادعای کادرفنی و بازیکنان سپیدرود مبنی بر فحاشی مواجه شدند.

در حکم کمیته انضباطی تیم فوتبال سپیدرود به جرم سوء رفتار تیمی به ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی، نادر دست نشان به دلیل رفتار غیر ورزشی و اعتراض به داور به ۳۰ میلیون ریال محکوم شدند و در طرف مقابل تیم میزبان (رایکای بابل) به سبب فحاشی به سرمربی تیم مقابل توسط تماشاگرانش تنها ۳۰ میلیون ریال جریمه شد.

در ادامه این حکم از لیدر تیم رایکای بابل نامبرده شده که به جرم تهدید مقامات رسمی مسابقه مورد شناسایی قرار نگرفته است و از مسئولان هیات فوتبال بابل خواسته شده که مشخات کامل این فرد را ظرف مدت ۲ هفته اعلام کنند و در غیر این صورت تنبیهات لازم شامل حال باشکاه رایکا خواهد بود و این پرونده تا شناسایی این فرد مفتوح می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز