عبدالحمید احمدی:

ورزش از کم هزینه ترین راه ها برای ارتقا سطح سلامتی و نشاط اجتماعی است

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۳:۰۵
کد خبر: ۱۰۱۷۸۲۲
ورزش از کم هزینه ترین راه ها برای ارتقا سطح سلامتی و نشاط اجتماعی است
معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در نشست روسای فدراسیون های ورزشی، اقدامات صورت گرفته برای توسعه خانه های روستایی، همکاری مجموعه ورزش در کمک مومنانه، تداوم آثار برگزاری جام خوشه چین میان روستائیان، اجرای پویش ورزش در خانه در دوره قرنطینه را بخشی از اقدامات صورت گرفته در این معاونت اعلام کرد که با تعامل خانواده بزرگ ورزش صورت گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر عبدالحمید احمدی در ابتدای این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر چمران این نکته را مورد توجه قرار داد که جامعه ورزش  در ارج نهادن به مقام شامخ شهدا پیشگام بوده و هستند.

او همچنین از  تدوین منشور پهلوان ماندگار منبعث از مکتب سردار سلیمانی خبر داد و گفت : این منشور باهدف بهره مندی جامعه ورزش به ویژه مدیران ورزشی از این شخصیت بزرگ انجام شده، همچنین برنامه پهلوان ماندگار برگزار شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: این امر با همکاری گروهی از همکاران دانشگاهی، فرهنگی و ورزشی صورت گرفته تا بتوانیم آنچه که از شخصیت، منش و رفتار ایشان با محوریت پهلوانی قابل احصا است آماده کرده و عرضه کنیم. همچنین در اختیار مسوولان قرار  بگیرد تا در عمل نیز رهرو شهیدانی چون چمران ها و سلیمانی ها باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به رزمایش بزرگ کمک مومنانه فراخوان مقام معظم رهبری اشاره کرد و از آن به عنوان حرکتی بزرگ که با همت هیئت های ورزشی، سازمان های مردم نهاد، فدراسیون های ورزشی و... صورت گرفته نام برد.

عبدالحمید احمدی گفت: در این اقدام ۸۳۰ هیات ورزشی در کمک مومنانه مشارکت داشتند و در آن ۴۰۸ هزار بسته حمایتی با مشارکت خانواده ورزش همگانی آماده شده است.

وی  توضیحاتی را درخصوص برنامه های ورزشی در بین خانواده ها در دوره  شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: با مشارکت فدراسیون ها و هیات های ورزشی بیش از ۳۸ هزار فایل ورزش در خانه در فضای مجازی منتشر شد .

معاون وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از مشارکت سازمان صدا و سیما و کارشناسان ورزشی برای تهیه برنامه های آموزشی ورزش درخانه بیان کرد: این اقدامات در دوره کرونا را ارج می نهیم و با توجه به مسوولیت اجتماعی که عهده دار آن هستیم ابن برنامه ها را تداوم خواهیم بخشید.

وی برگزاری جام خوشه چین و برنامه ریزی و توسعه و تجهیز خانه های روستایی را بخش دیگری از اقدامات این معاونت در جهت توسعه همگانی ورزش اعلام کرد و گفت : ورزش از کم هزینه ترین راه ها برای ارتقا سطح سلامتی و نشاط اجتماعی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز