تا آنجایی که بتوانم قرنطینه را رعایت می کنم؛

جوادی: با چرخه انتخابی تیم ملی در کشتی موافقم/ دکتر ابطحی یکی از بهترین مدیران صندوق بوده است

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۰:۰۱:۳۹
کد خبر: ۱۰۱۹۵۷۹
جوادی: با چرخه انتخابی تیم ملی در کشتی موافقم/ دکتر ابطحی یکی از بهترین مدیران صندوق بوده است
ابراهیم جوادی پیشکسوت کشتی معتقد است که هر کشتی گیری که قرار است به رقابت های آسیایی، جهانی و المپیک اعزام شود باید در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ابراهیم جوادی،  پیشکسوت کشتی عنوان کرد: انتقاد اصلی به نبود چرخه انتخابی این است که وقتی از قبل مشخص باشد یک یا دو کشتی گیر قرار است بعنوان ورزشکار اصلی به مسابقات بروند انگیره از بقیه رقبا و کشتی گیران گرفته می شود و آن ها پیش خود می گویند برای چه تمرین کنند .

وی افزود: اگر چرخه انتخابی باشد هم همان ورزشکاری که امیدها به او است می تواند خود را در چالش با رقبا ببیند و هم کشتی گیران دیگر دراین رقابت شرکت می کنند و اگر نتوانستند از پس انتخابی بربیایند دیگر گله ای برای عدم انتخابشان نخواهند داشت. البته ممکن است در این مسابقات کشتی گیری که انتظارش را نمی رود بیاید و رقیبان را شکست بدهد. البته خود کشتی گیر هم می داند که چرخه انتخابی ملاکِ نهایی نیست. ممکن است کشتی گیری در مسابقات برون مرزی قوی نباشد. هر کشتی گیری که انتخاب شود به چند تورنمنت برون مرزی فرستاده می شود و در نهایت با توجه به نتایج آن مسابقات نظر قطعی در خصوص عضویت در تیم ملی از سوی شورای فنی داده خواهد شد وگرنه نفر بعدی جایگرین خواهد شد.

جوادی در ادامه در خصوص شرایط کنونی و شیوع کرونا گفت: من هم مانند بقیه مردم تا آنجایی که بتوانم قرنطینه را رعایت می کنم و در صورت ضرورت و با حفظ پروتکل های بهداشتی از خانه خارج می شوم. از پیشکسوت ها هم می خواهم که موارد بهداشتی را بیشتر رعایت کنند چون در چنین سن و سالی بیشتر در معرض آسیب هستند. باید دعا کرد تا شر این ویروس هر چه زودتر کم شود.

این پیشکسوت کشتی در خصوص عملکرد صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ادامه داد: اقدامات ارزنده ای چون تجلیل و تکریم بزرگان ورزش در یک سال گذشته از سوی صندوق انجام شده که قابل تقدیر است. من بارها در رسانه ها نیز گفته ام که از زمان حضور دکتر ابطحی بعنوان مدیر تحولات زیادی در صندوق ایجاد شده است. دکتر ابطحی به هر نحوی که بتواند در تعامل با پیشکسوتان است و خواسته ها، دردل ها و صحبت هاشان را گوش می کند و علاوه بر کارهایی که تا کنون کرده مطمئن هستم کارهایی که قول داده را نیز انجام خواهد داد.

جوادی تاکید کرد: آنچه هم اکنون دغدغه من و جمعی از پیشکسوتان با توجه به عملکرد دکتر ابطحی است تاکید بر حضور وی در راس صندوق برای زمان طولانی تر است. خواست ما پیشکسوتان این است که با تغییراتی که ممکن است در وزارتخانه رخ می دهد دکتر همچنان در صندوق بماند زیرا شناخت خوبی نسبت به پیشکسوتان و مسایلشان دارد و ما این خواست را به جد پیگیری می کنیم. فردی آینده نگر، توانمند و دغدغه مند چون دکتر ابطحی حداقل چهار سال باید در صندوق باشد تا بتواند برنامه ها را دنبال کند و بی شک وی یکی از بهترین مدیران تمام دوران صندوق بوده است.

ابراهیم جوادی، یکی از شاخص‌ترین چهره‌های تاریخ کشتی ایران در سال ۱۳۲۲ در قزوین به دنیا آمد . وی نخستین بار در سال ۱۳۳۹ در باشگاهی در کرج نام‌نویسی کرد. اولین قهرمانی جوادی در مسابقاتی بود که شهرداری کرج در این شهر برگزار نمود و او با پیروزی بر مسعود زکی خانی در فینال به قهرمانی رسید. جوادی با ۴ بار پیاپی قهرمانی جهان، ۲ بار قهرمانی در بازی‌های آسیایی، مدال برنز المپیک ۱۹۷۲ مونیخ و قهرمانی در مهمترین تورنمنت‌های بین‌المللی دوران خود، همچون جام دانکلف بلغارستان، جام تفلیس شوروی و جام تاتراس لهستان، پرافتخارترین کشتی‌گیر سبک‌وزن تاریخ کشتی ایران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز