عده‌ای هدف‌های کثیف دلالان را پوشش می‌دهند؛

عزم جدی وزارت ورزش و جوانان و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی برای مبارزه با فساد/ بساط رسانه‌های بی‌هویت و باندهای تلگرامی باید برچیده شود

۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۰۱۹۸۴۲
عزم جدی وزارت ورزش و جوانان و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی برای مبارزه با فساد/ بساط رسانه‌های بی‌هویت و باندهای تلگرامی باید برچیده شود
وزیر ورزش و جوانان بر مواضع خود برای مبارزه و جمع کردن بساط رسانه‌های بی‌هویت و باندهای تلگرامی پافشاری می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بحث فساد در فوتبال بحث دیروز و امروز نیست. این پدیده مهلک به تمامی ارکان این رشته محبوب و پرطرفدار رسوخ پیدا کرده است. سالهاست که اهالی ورزش و به ویژه فوتبال از فساد در این رشته می گویند و به وضوح وجود آن را تایید می کنند. از مربیان و مدیرانی که همکار دلال ها هستند گرفته تا افرادی که برای پر کردن جیب های خالی خود در قالب خبرنگار فرو می روند و اتفاقا از فساد در فوتبال هم می نالند.

با گسترش فضای مجازی فساد رسانه ای در فوتبال هم افزایش پیدا کرده است. کانال های تلگرام زیادی هستند که در پوشش کانال هوادارای وارد می شوند و در ازای دریافت رشوه و باج اخباری را منتشر می کنند که نه تنها سودی به حال فوتبال ندارد بلکه تنها هدف های کثیف دلالان را پوشش می دهد. این روزها کانال های تلگرامی که خود را هوادار و حامی باشگاه ها معرفی می کنند اما در پشت پرده تیشه به ریشه فوتبال می زنند حساب کار دست شان آمده است.

دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان همانطور که خودش هم تاکید کرده عزمش برای مبارزه با فساد رسانه ای در فوتبال و تمامی ورزش ها جدی است. او پیگیری های خود را برای معرفی کردن این افراد فاسد و ناسالم آغاز کرده و حتی از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی هم در این راه کمک خواسته تا در مدت باقی مانده از دوران حضورش در وزارت ورزش و جوانان خدمتی ارزنده انجام دهد.

اتفاقا بعد از صحبت های اخیر سلطانی فر درباره عزم جزمش برای مبارزه با فساد، انگار آب به خوابگه مورچگان ریخته شده باشد چون همان افرادی که در حال حاضر اداره کانال های تلگرامی فاسد و دلال گونه را برعهده دارند، حسابی به هول و ولا افتاده اند.

با این وجود وزیر ورزش و جوانان بر مواضع خود برای مبارزه و جمع کردن بساط رسانه های بی هویت و باندهای تلگرامی پافشاری می کند و حتی از همه فدراسیون ها خواسته تمام توان خود را برای مبارزه با فساد به کار گیرند تا این پدیده به طور کامل از ورزش ایران پاک شود و فضای ورزش عاری از هرگونه افراد فاسد و سودجو باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز