یحیی قرار گرفتن کاپیتان در لیست مازاد را تکذیب نکرد

۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۳:۲۳:۲۵
کد خبر: ۱۰۲۰۴۲۲
یحیی قرار گرفتن کاپیتان در لیست مازاد را تکذیب نکرد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به قرار گرفتن سیدجلال حسینی در لیست مازاد تیمش برای فصل آینده واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدجلال حسینی به همراه سیدمهدی رحمتی بیشترین تعداد بازی در لیگ برتر را در اختیار داشته و از این حیث رکورددار هستند.البته کاپیتان قرمزهای پایتخت روزهای خوبی را در فصل اخیر پشت سر نگذاشته است. او مدتی در زمان سرمربیگری کالدرون نیمکت نشین بود و بعد از حضور یحیی گل محمدی در پرسپولیس هم برخی از بازی ها را به دلیل مصدومیت از دست داد.

عدم آمادگی جسمانی کاپیتان پرسپولیس باعث شده طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر قرار گرفتن حسینی در لیست مازاد یحیی گل محمدی شنیده شود.

البته همانطور که کاملا قابل پیش بینی بود، سرمربی پرسپولیس برای اینکه خودش را رو در روی هواداران قرار ندهد گفته:«وقتی هنوز ۹ هفته از مسابقات لیگ باقی مانده است، چطور می‌شود لیست داد؟! من همه بازیکنانم را می‌خواهم و به آن‌ها نیاز دارم. سیدجلال خودش بزرگ و باتجربه‌تر از این حرف هاست و چنین شایعاتی نمی‌تواند تیم من را به هم بریزد.»

جالب اینجاست که جدایی حسینی بعد از پایان لیگ را تکذیب نکرده و فقط گفته فعلا لیستی به باشگاه نداده اما با توجه به سن و سال حسینی و تمایل یحیی برای جوان سازی تیمش احتمال زیادی وجود دارد که او را سال آینده با پیراهن پرسپولیس نبینیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز