ابراهیم قاسم‌پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حاشیه‌سازی باعث زیرپا گذاشتن نکات و اصول بهداشتی می‌شود/ تیم‌های جنوبی به وضعیت خود سر و سامان دهند

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۶:۴۱:۴۰
کد خبر: ۱۰۲۱۱۰۹
حاشیه‌سازی باعث زیرپا گذاشتن نکات و اصول بهداشتی می‌شود/ تیم‌های جنوبی به وضعیت خود سر و سامان دهند
پیشکسوت فوتبال کشور گفت: در حال حاضر شرایط تیم‌های نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان نسبت به دو تیم جنوبی دیگر، بسیار بهتر است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ابراهیم قاسم‌پور پیشکسوت فوتبال کشور، در رابطه با آغاز رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: با توجه به شرایط فعلی، کمبودهایی که وجود دارد، نوع تمرینات و محدودیت‌هایی که وجود دارد، فکر نمی‌کنم تیم‌ها در حال حاضر خیلی شرایط ایده‌آل و آرمانی داشته باشند. به طور کلی من جزو کسانی هستم که به دلایل زیادی با شروع بازی‌های لیگ خیلی موافق نبودم. فوتبال رشته‌ایست که برخوردهای فیزیکی دارد، مخصوصا هنگام زدن ضربات ایستگاهی فاصله گذاری اجتماعی رعایت نمی‌شود. به عنوان مثال در بازی استقلال و فولاد که حاشیه‌های زیادی داشت، دستور العمل‌های بهداشتی که ستاد مبارزه با کرونا در ورزش مشخص کرده است، رعایت نشد. این مسائل باعث می‌شود کرونا شیوع بیشتری پیدا کند.

وی افزود: براساس تصمیمی که گرفته شد، بازی‌ها در حال برگزاری است، امیدوارم این مسابقات به خیر و خوشی به پایان برسد و مبتلایان کرونایی در این رشته زیاد نشود. همچنین باید از بروز مسائل حاشیه‌ای جلوگیری کنند، چون این موضوع مزید بر علت می‌شود که این ویروس گسترش بیشتری پیدا کند.

قاسم‌پور اظهار داشت: در حال حاضر شرایط تیم‌های نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان نسبت به دو تیم جنوبی دیگر، بسیار بهتر است. به‌طور کلی تیم‌های جنوبی به جز فولاد به دلیل وجود مشکلات مالی، مسائل دیگری را به وجود آورده است. جدا از گرمی هوا که در این منطقه وجود دارد، کرونا نیز مزید بر علت شده، مشکلات مالی هم گریبانگیر این تیم‌ها است. 

پیشکسوت فوتبال در پایان گفت: امیدواریم 4 تیم جنوبی کشورمان، یعنی نفت مسجد سلیمان، فولاد خوزستان، پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان بتوانند لیگ را به خوبی به پایان برسانند. فولاد از نظر مالی شرایط بهتری دارد اما از لحاظ امتیازی نفت و فولاد در جایگاه مناسب‌تری قرار دارند. امیدوارم دو تیم دیگر هم تا انتهای لیگ شرایط خود را سر و سامان دهند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز