در راستای همکاری میان وزارت ورزش و جوانان و یونیسف صورت گرفت؛

امضای دو طرح پژوهشی با حضور نمایندگان پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی و دانشگاه خوارزمی

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۸:۳۲:۲۰
کد خبر: ۱۰۲۱۵۹۰
امضای دو طرح پژوهشی با حضور نمایندگان پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی و دانشگاه خوارزمی
در راستای برنامه مشترک همکاری در زمینه توسعه و رفاه اجتماعی میان وزارت ورزش و جوانان و صندوق کودکان ملل متحد در تهران، سند اجرای دو طرح پژوهشی به امضای طرفین رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، طی نشستی که با حضور دکتر شریف‌نژاد سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، دکتر کاشی معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، دکتر اکبری معاون آموزشی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی و دکتر میثم رحیمی‌زاده مشاور دفتر نظارت و برنامه‌ریزی ورزش قهرمانی در محل دفتر امور بین‌الملل برگزار شد.

دکتر طهماسبی مدیرکل دفتر امور بین‌الملل ضمن تاکید بر لزوم گسترش ارتباطات فرامرزی با استفاده از ظرفیت نهادهای بین‌المللی نظیر صندوق حمایت از کودکان ملل متحد (یونیسف)؛ نقش دانشگاه‌ها را در زمینه علوم ورزشی و استعدادیابی و استعدادپروری بسیار تاثیرگذار برشمرد و گفت: باید از پتانسیل دانشگاهها و پژوهشگاه‌ها و تجربیات اعضای هیات علمی در بحث‌های کلان ورزشی استفاده نمود.

سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در این نشست ضمن ابراز خرسندی از تعامل به وجود آمده میان وزارت ورزش و جوانان و پژوهشگاه تربیت بدنی گفت: استفاده از ظرفیت‌های دانشجویان جوان و نخبه در طرح‌های پژوهشی از اولویت برنامه‌های پژوهشگاه است و باید از اعضای هیات علمی به عنوان سفیران علمی به جهت گسترش همکاری‌ها و شناساندن پتانسیل دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها در سطح بین‌الملل استفاده کرد. وی پژوهشگاه را به عنوان بازویی توانمند در جهت حمایت و اجرای طرح‌ها و ایده‌های دفتر امور بین‌الملل معرفی و ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد تعاملات بسیار گسترده با دفتر روابط بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان باشیم.

اکبری ضمن تاکید بر ظرفیت‌های بالای دانشگاه خوارزمی گفت: دانشگاه خوارزمی در بحث بین‌الملل از سطح بسیار بالایی برخوردار است و از دانشگاه خوارزمی به عنوان قطب ورزش کودکان نام برد و همکاری با صندوق حمایت از کودکان ملل متحد (یونیسف) را فرصتی بسیار عالی برای نشان دادن پتانسیل‌های علمی این دانشگاه دانست.

طهماسبی در انتها ضمن اشاره به ظرفیت دانشگاه‌ها ادامه داد: با توجه به پتانسیل بالای علمی ایران در منطقه، تمام سعی خود را خواهیم کرد تا ایران را به قطب منطقه به لحاظ آموزش و مهارت آموزشی کودکان و نوجوانان تبدیل کنیم و این مهم با همکاری دفتر اموربین‌الملل وزارت ورزش و جوانان و همچنین دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها با نهادها و آژانس‌های بین‌المللی همچون یونیسف، یونسکو، جایکا و سایر نهادهای بین‌المللی مهم محقق خواهد شد.

در پایان در راستای برنامه مشترک همکاری در زمینه توسعه و رفاه اجتماعی میان وزارت ورزش و جوانان و صندوق کودکان ملل متحد در تهران، سند اجرای دو طرح پژوهشی به امضای طرفین رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز