ترین‌های ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

شکست سنگین صدرنشین لیگ/ شب درخشان بازیکن ملی‌پوش در تبریز/ موتور پیکان در فولادشهر تقویت شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۰۲۶۵۶۴
شکست سنگین صدرنشین لیگ/ شب درخشان بازیکن ملی‌پوش در تبریز/ موتور پیکان در فولادشهر تقویت شد
در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که به مهم‌ترین رویدادها به شرح زیر اشاره می‌شود:

برنده هفته: پیکان تهران

دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر و در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه چهار بر یک به سود پیکان به پایان رسید. گل‌های بازی را ایوان مارکوویچ (15) برای ذوب‌آهن، فراز امامعلی (30 و 86)، شهریار مغانلو (62) و مهدی خلیل (P-88- گل به خودی) برای پیکان به ثمر رساندند. پیکان با 15 امتیاز تیم قعرنشین لیگ نوزدهم بود و گزینه نخست سقوط به لیگ دسته اول به شمار می‌رفت که با این پیروزی 18 امتیازی شد و امیدهایش برای ماندن در لیگ برتر زنده ماند.

شخصیت هفته: احسان حاج‌صفی

تیم‌های تراکتور و صنعت‌نفت آبادان در چارچوب دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر صفر تیم میزبان به پایان رسید تا این تیم در روز درخشش احسان حاج صفی، شکست هفته قبل مقابل نساجی مازندران را جبران کند. او در بازی برابر صنعت توانست 2 گل زیبا به ثمر برساند و شب خوبی را سپری کند.

بازنده هفته: یوونتوس

هفته سی‌و‌یکم سری A ایتالیا برگزار شد که لاتزیو در خانه لچه متحمل شکستی غیرمنتظره شد و با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد. این شکست برای لاتزیو رده دومی خیلی‌ هم گران تمام نشد چراکه رقیب اصلی‌شان در کورس قهرمانی یعنی یوونتوس صدرنشین هم در دیداری مقابل میلان با نتیجه عجیب 4 بر 2 تن به شکست داد.

پیشنهاد هفته: هفته 24 لیگ برتر فوتبال

هفته بیست و چهارم لیگ برتر در حالی برگزار خواهد شد که تیم پرسپولیس صدرنشین لیگ، جمعه از ساعت 20:15 در تبریز به مصاف ماشین‌سازی خواهد رفت. شاگردان یحیی گل‌محمدی در صورت کسب پیروزی در این دیدار 56 امتیازی خواهند شد و یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک می‌شوند. در بازی مهم دیگر هفته دو تیم استقلال و تراکتور باید در ورزشگاه آزادی به مصاف بروند که این مسابقه به دلیل ابتلای تعدادی از بازیکن استقلال به کرونا ویروس احتمال لغو آن وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز