سرخ‌پوشان روزهای خوبی را سپری می‌کنند؛

رکورد جدید در انتظار پرسپولیسی‌ها

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۱:۵۸
کد خبر: ۱۰۲۷۵۷۹
رکورد جدید در انتظار پرسپولیسی‌ها
سرخ پوشان پایتخت با پیروزی برابر ماشین سازی تبریز تاکنون 997 امتیاز را در ادوار رقابت‌های لیگ برتر به دست آورده‌اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از رسانه پرسپولیس، سرخ پوشان پایتخت با پیروزی برابر ماشین سازی تبریز تاکنون 997 امتیاز را در ادوار رقابت‌های لیگ برتر به دست آورده‌اند که 13 امتیاز در جریان احکام صادره از سوی مراجع انضباطی فوتبال از این عدد کاسته شده است.

پر افتخارترین تیم فوتبال ایران در رقابت‌های لیگ برتر که در آستانه کسب ششمین قهرمانی خود در این مسابقات قرار داشته و دو عنوان نایب قهرمانی و دو عنوان سومی را هم در کارنامه دارد تاکنون در 576 مصاف خود در 19 دوره این رقابت‌ها به 272 پیروزی و 181 تساوی دست پیدا کرده است. سرخ پوشان به این ترتیب، 997 امتیاز کسب کرده‌اند و در آستانه هزار امتیازی شدن قرار دارند.

لیگ برتر فوتبال ایران تاکنون 7 قهرمان داشته است که پرسپولیس با پوکری که انجام خواهد داد، بیشترین تعداد قهرمانی‌ها را به نام خود ثبت می‌کند. تیم‌های استقلال و ذوب آهن هم بیشترین عنوان دومی را از آن خود کرده‌اند. تیم فوتبال پرسپولیس پیش از برگزاری رقابت‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال در ایران، در رقابت‌های جام آزادگان که برای ده دوره برگزار شد نیز با کسب چهار عنوان قهرمانی، پر افتخارترین تیم بازی‎ها بود.

این در حالی بود که پرسپولیس در یک دوره این رقابت‌ها به دلیل تعداد بالای ملی پوشان در جام جهانی 1998 و اردوهای بلند مدت، ناچار شد از مسابقات کنار بنشیند و در آن دوره از بازی‌ها حضور نداشته باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس رکورددار عناوین قهرمانی در ادوار مختلف لیگ است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز