گزارش روز؛

وزیر ورزش شخصا و به صورت ویژه شرایط فخری را پیگیری کرد/ نوری از بیمارستان مرخص شد

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۵۲:۲۳
کد خبر: ۱۰۲۹۳۰۳
وزیر ورزش شخصا و به صورت ویژه شرایط فخری را پیگیری کرد/ نوری از بیمارستان مرخص شد
سرمربی تیم ملی شمشیربازی و مدیر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک با پیگیری‌های شخص دکتر سلطانی‌فر و با تماس تلفنی او، به بیمارستان مسیح دانشوری انتقال پیدا کرد تا روند درمانی خود را آغاز کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ با افزایش دوباره آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و شروع موج دوم، این‌بار جوانان و نوجوانان زیادی درگیر این ویروس شدند. جامعه ورزش نیز از این قاعده مستثنی نبودند و ورزشکاران حتی با وجود قدرت بدنی بالایی که دارند هم درگیر این بیماری شدند. چند روز گذشته حسین نوری، صاحب مدال برنز کشتی فرنگی جهان در سال 2017، به کرونا مبتلا شد و با پیگیری وزارت ورزش و جوانان و شخص مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، به بیمارستان مسیح دانشوری و مرکز تخصصی درمان کرونا انتقال یافت و حتی هزینه داروهای گرانقیمت و کمیاب که حدود 600 میلیون ریال بود، با دستور سلطانی‌فر و توسط وزارت ورزش و جوانان پرداخت شد.

نوری پس از پشت سر گذاشتن روند درمانی و با تلاش‌های پزشکان بیمارستان مسیح دانشوری که برای درمان این کشتی‌گیر کشورمان انجام شد، 90 درصد خطر برطرف و نوری بدون وابستگی به اکسیژن به بخش منتقل و پس چند روز به طور کامل بهبود پیدا کرد و دیروز از بیمارستان مرخص شد.

متاسفانه روز گذشته پیمان فخری، سرمربی تیم ملی شمشیربازی و مدیر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک، نیز به این ویروس مبتلا شد. او با پیگیری‌های شخص سلطانی‌فر و با تماس تلفنی وی، به بیمارستان مسیح دانشوری انتقال پیدا کرد تا روند درمانی خود را آغاز کند.

فضل‌الله باقرزاده، رئیس فدراسیون شمشیربازی، در رابطه با وضعیت جسمانی فخری و پیگیری‌های سلطانی‌فر برای انتقال او به بیمارستان مسیح دانشوری به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: وضعیت عمومی فخری روبه بهبود و خوب است و در حال حاضر شرایط بهتری دارد. جا دارد از مسعود سلطانی‌فر، وزیر محترم ورزش و مهدی علی‌نژاد، معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، تشکر کنم چون خیلی کمک کردند و زحمت کشیدند. صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک و فدراسیون نیز خیلی پیگیری کردند.

او ادامه داد: وقتی مشخص شد فخری به کرونا مبتلا شده به بیمارستان مراجع کرد و پزشکان آن بخش خیلی به او کمک کردند اما نهایتا با پیگیری‌های شخص سلطانی‌فر به بیمارستان مسیح دانشوری انتقال پیدا کرد، داروهای مخصوص را تهیه و به او تزریق کردند. خداراشکر الان حال عمومی خوبی دارد، در این مدت هیچ وقت به ccu منتقل نشد و دائما در بخش بوده است. مقداری سطح اکسیژن خونش پایین آمده بود اما اکسیژن گرفت و در حال مصرف داروهای لازم است.

باقرزاده اضافه کرد: من شب گذشته با علی‌نژاد در ارتباط بودم و در خصوص وضعیت فخری به او اطلاع دادم. پس از این خود وزیر شخصا این موضوع را پیگیری کرد و تا این انتقال انجام شد. در این چند ساعت دائما با علی‌نژاد، صالحی امیری و خلیلیان در ارتباط بودیم اما سلطانی‌فر واقعا زحمت کشید و به صورت ویژه به این موضوع رسیدگی کرد.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی کشورمان در حال حاضر شرایط بهتری دارد و با انجام پیگیری‌های لازم از سوی وزیر ورزش، روند درمانی و تزریق داروهای خود را که بسیار نایاب و گران قیمت هستند را نیز آغاز کرده است. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز