حسین خبیری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

باشگاه پرسپولیس با لغو کامل بازی مخالف بود/ فولادی‌ها اصرار به تعویق مسابقه داشتند

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۳۷:۱۲
کد خبر: ۱۰۲۹۷۲۹
باشگاه پرسپولیس با لغو کامل بازی مخالف بود/ فولادی‌ها اصرار به تعویق مسابقه داشتند
معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: از سازمان لیگ تشکر می‌کنم که با قاطعیت زیر بار لغو کامل بازی با فولاد نرفت.

حسین خبیری، معاون اجرایی  باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: برای همه ما جان و سلامتی انسان ها بسیار مهم است اما خوب نیست هر تیمی بخواهد با استفاده از این مساله بدون دلیل بازی ها را لغو کند و از سازمان لیگ تشکر می کنم که با قاطعیت زیر بار لغو کامل بازی نرفت و مقرر شد بازی پرسپولیس برابر فولاد روز شنبه برگزار شود.

او در خصوص تعویق بازی پرسپولیس برابر فولاد تصریح کرد: با در نظر گرفتن این مساله که وضعیت بازیکنان کرونایی فولاد هنوز نامشخص است و با توجه به تست های جدید که تعدادی دیگر از بازیکنان این تیم به این بیماری مبتلا شده اند، فولادی ها اصرار به تعویق بازی داشته اند و باشگاه پرسپولیس مخالف این مساله بود اما با توجه به این که طبق قانون باید دو هفته از زمان اولین تست از مبتلایان به این بیماری بگذرد تا اجازه بازی داشته باشند و این مهلت روز جمعه به پایان می رسد و سازمان لیگ تصمیم گرفت که این دیدار به روز شنبه موکول شود.

خبیری گفت: در این راستا مسوولان سازمان لیگ با  آقای رسول پناه در تماس بودند و با اصرار  فولادی ها برای لغو کامل بازی مخالفت کردند و در نهایت مقرر شد که این دیدار روز شنبه برگزار شود. به همین دلیل ما از سازمان لیگ که زیر بار لغو بازی نرفت و با قاطعیت نسبت به انجام بازی حتی با تاخیر اصرار کردند، تشکر می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز