سرمربی امید پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس می‌تواند با یحیی به موفقیت برسد/ از نگاه خوب گل‌محمدی به جوانان تشکر می‌کنم

۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۶:۱۴:۱۷
کد خبر: ۱۰۲۹۸۴۰
پرسپولیس می‌تواند با یحیی به موفقیت برسد/ از نگاه خوب گل‌محمدی به جوانان تشکر می‌کنم
منصور هاشمی گفت: یحیی برای این تیم خیلی زحمت کشیده و پرسپولیس هم خیلی خوب است.

منصور هاشمی، سرمربی تیم امید پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص جلسه‌ای که در باشگاه پرسپولیس داشت، گفت: جلسه‌ ما با مسئولان باشگاه در مورد تیم‌ های پایه بود و بیشتر در مورد معوقات تیم‌های پایه صحبت شد. البته یکسری بحث‌ها راجع به فصل جدید مطرح شد که برنامه مدونی بود که ان‌شاءالله به طور کامل اجرایی ‌شود.

هاشمی در مورد وضعیت تیمش در این فصل از لیگ امیدهای تهران گفت: بازی‌‌ها به خاطر بحث کرونا ناتمام ماند. ما 2 بازی راحت با دو تیم ته جدولی داشتیم. تیم دوم و سوم با هم بازی داشتند که ما با این  وضعیت  می‌توانستیم حتی نایب قهرمان شویم. تیم ما با اقتدار بازی‌های رو در رو با تیم‌های پیکان، سایپا و مقاومت که تیم‌های دوم و سوم جدول بودند کار کرد و خدا را شکر نتایج درخشانی  کسب کردیم. الان هم 5-6 بازیکن به تیم بزرگسالان رفته‌اند و آن روز نیمکت بازی با ماشین‌ سازی تقریبا 70-80 درصد بچه‌ها بچه‌هایی بودند که از تیم‌های به نیمکت بزرگسالان رسیده بودند.

او افزود: از این‌که در چند سال اخیر باشگاه پرسپولیس از بازیکنان جوانانش بیشتر استفاده کرده است خیلی خوشحال هستیم و این اتفاق خوب می‌تواند ثمرات زیادی داشته باشد. در این میان جا دارد از آقا یحیی هم تشکر کنیم که واقعا نگاه خیلی خوبی نسبت به بازیکنان جوان دارد.

هاشمی در مورد عملکرد گل‌محمدی در تیم بزرگسالان گفت: آقا یحیی برای این تیم خیلی زحمت کشیده و تیمش هم خیلی خوب است. در حال حاضر گل‌محمدی به بازیکنان جوان بازی می‌دهد. من مطمئن هستم با این نفرات نتایج خوبی را کسب خواهد کرد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز