توجه به اخلاق و دوستی در ورزش مهم است؛

فکری: از حضور در نفت مسجد سلیمان خاطرات خوبی دارم/ جایگاه نساجی نیمه دوم جدول نیست

۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۹:۲۳:۴۸
کد خبر: ۱۰۳۰۲۹۲
فکری: از حضور در نفت مسجد سلیمان خاطرات خوبی دارم/ جایگاه نساجی نیمه دوم جدول نیست
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: دیدن تیم نفت مسجد سلیمان در این زمان از نزدیک حس خوبی به من می‌دهد و یادآور روزهای خوش با این تیم است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمود فکری در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: برای این بازی تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم. نفت یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است.

سرمربی نساجی مازندران درباره تیم نفت مسجد سلیمان با توجه به اینکه فصل قبل با سرمربیگری او به لیگ برتر صعود کرده است، گفت: خیلی خوشحالم در تیمی هستم که روزی بازیکنش بودم و اکنون هم سرمربی. زمانی که در نفت سرمربی بودم، جالب بود که طرفداران این تیم دوست داشتند نفت و نساجی صعود کند چون می‌دانستند نساجی هم تیم ریشه‌دار است و طرفداران خوبی دارد.

فکری ادامه داد: الان هم حس خوبی دارم و دیدن تیم مسجد سلیمان در این زمان از نزدیک حس خوبی به من می‌دهد و یادآور روزهای خوش با این تیم است. نتیجه بازی جزو مسائل حاشیه‌ای است و آنچه باقی می‌ماند، توجه به اخلاق و دوستی در ورزش است.

او پاسخ به این سوال که در فصل جاری، نساجی سه هفته خوبی را پشت سر گذاشته است، گفت: برای رسیدن به این مسئله به بخش‌های فنی، روحی و روانی توجه شده است. در هر دو بخش، روی بازیکنان کار شد و در هر دو بازی روی این مسائل برای بازیکنان بحث شد و تاکید شد که جایگاه این تیم رده دوم نیمه جدول نیست.

سرمربی‌ تیم نساجی مازندران ادامه داد: به بازیکنان گفته شد باید اعتماد به نفس داشته باشند. خودباوری را تقویت کردیم و کادر فنی هم تلاش خوبی را صورت داد و خوب وقت گذاشت. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و بازیکنان با نظم سر تمرین حاضر شدند. نکات قوت را تقویت و نکات ضعف را برطرف کردیم و سعی شد خوب گل بزنیم و کم گل بخوریم و امیدواریم این روند ادامه داشته و آنچه حق تیم است، تا آخر فصل بگیریم.

فکری در پاسخ به سوالی درباره دیدار هفته آینده مقابل استقلال که 14 سال در آن حضور داشت و رکورددار تعداد بازی در آن است، عنوان کرد: احساسی که دارم، مثل احساس دیدار نساجی و نفت است. بعد از این، به دیدار با استقلال فکر می‌کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز