امیر همایون صدری؛

راه اندازی لیگ و میزبانی مسابقات بین المللی مهم‌ترین اولویت های کمیته مسابقات تنیس هستند

۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۳:۴۹:۲۴
کد خبر: ۱۰۳۰۴۵۷
راه اندازی لیگ و میزبانی مسابقات بین المللی مهم‌ترین اولویت های کمیته مسابقات تنیس هستند
عضو کمیته مسابقات فدراسیون تنیس اولویت بندی رویدادهای تنیس را مهم بر شمرد و تصریح کرد: نباید همه انرژی خود را معطوف لیگ کنیم و نیاز است که برای طول سال برنامه داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیرهمایون صدری در گفتگو با سایت فدراسیون تنیس با بیان اینکه برگزاری مسابقات بین المللی دغدغه کشورها شده است، تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی و تبدیل ارز به ریال، میزبانی مسابقات هزینه بالایی دارد اما هزینه اعزام بازیکن به خارج از کشور نیز بیشتر شده است.

عضو کمیته مسابقات فدراسیون تنیس لزوم اولویت بندی رویدادهای تنیس را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: جامعه تنیس باید دور هم جمع شود و هدف گذاری کند بطوری که مسابقات داخلی، لیگ‌ها و مسابقات داخلی کدام در اولویت قرار دارند که این مهم باید با برنامه ریزی محقق شود.

او توضیح داد: ممکن است ابتدا برگزاری لیگ، همچنین برگزاری منظم مسابقات داخلی در رده‌های سنی و بزرگسالان و سپس میزبانی رویدادهای بین المللی  که هزینه بالایی دارد از جمله فیوچرز می‌تواند در اولویت کمیته مسابقات قرار بگیرند.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی آپت راه اندازی لیگ تنیس را برای رونق این رشته مثبت ارزیابی و تصریح کرد: برگزاری لیگ از آن جهت که محلی برای درآمد بازیکنان است و مورد توجه باشگاه‌ها و تیم‌هاست و استان‌ها را درگیر می‌کند، اهمیت زیادی دارد اما شخصا معتقدم لیگ، فقط چند هفته از سال را در بر می‌گیرد، به همین دلیل باید برای طول سال برنامه داشت و مسابقه برگزار کرد.

صدری ادامه داد: در هر صورت نیازمند لیگ پویا هستیم، لیگی که برای باشگاه‌ها و بازیکنان درآمد داشته باشد، چرا که به هر حال لیگ هزینه دارد و باید اسپانسر ورود کند و به همین خاطر من پیشنهاد دادم از اتفاقات خوبی که در کشورهای مطرح تنیس می‌افتد، الگو برداری کنیم و لیگ را در فصل تنیس یا حتی خارج از فصل تنیس بصورت متمرکز برگزار کنیم تا هزینه تیم‌ها هم کاهش یابد که این مهم انگیزه جدیدی هم برای تیم‌ها و هم حامیان مالی ایجاد می‌کند که در نهایت به سود تنیس است.

عضو کمیته مسابقات فدراسیون تنیس با بیان اینکه همه کمیته‌ها باید زیر نظر رییس فدراسیون حرکت کنند، اظهار داشت: باید اهداف فدراسیون مشخص شود که فعالیت‌ها در ابعاد همگانی، قهرمانی و پایه چگونه است و وقتی خواسته فدراسیون مشخص شد همه کمیته‌ها در همان مسیر باید تلاش کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز