گل‌گهر سیرجان۴- شاهین شهرداری بوشهر ۲

گل‌گهر، شاهین را به سمت دره هل داد!

۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۲۱:۳۰:۳۳
کد خبر: ۱۰۳۰۵۷۰
گل‌گهر، شاهین را به سمت دره هل داد!
گل‌گهر سیرجان در یک بازی برتر مقابل شاهین بوشهر به یک پیروزی ارزشمند رسید تا جدال قعر جدولی‌ها را به سود خود تمام کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌های گل‌گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر و در جدال تیم‌های قعرنشین با قضاوت حمید حاج‌ملک در استادیوم امام علی (ع) سیرجان به مصاف هم رفتند.

بازی به دقیقه 2 نرسیده بود که احمد زنده روح  از روی نقطه پنالتی و در جهت خلاف دروازه‌بان شاهین شهرداری اولین گل بازی را به ثمر رساند.

4 دقیقه بعد روی پاس سیداحمد موسوی از راست یونس شاکری با دروازه‌بان بوشهری تک به تک شد و گل دوم را به ثمر رساند.

شاهین که چیزی برای از دست دادن نداشت پس از این گل جلو کشید و در دقیقه 8 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و میلاد صارمی توپ برگشتی که به تیر دروازه گل‌گهر خورده بود را به تور چسباند.

گل‌گهر که نمی‌خواست برای سه امتیاز این بازی خانگی‌اش مشکل به وجود بیاید باز هم جلو کشید و در دقیقه 13 باز هم به گل رسید. پاس یوسف وکیا به شش قدم به رضا محمودآبادی رسید تا با یک بغل پا دروازه شاهین را برای سومین بار باز کند.

در ادامه هر دو تیم حملاتی روی دروازه‌ها تدارک دیدند ولی با همین نتیجه نیمه اول به پایان رسید.

شاهین نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و چند موقعیت به دست آورد که نتوانست از آنها استفاده کند و این گل‌گهر بود که در دقیقه 61 یک بار دیگر صاحب یک ضربه پنالتی شد و این بار گادوین منشا پشت توپ ایستاد و برای چهارمین بار برای آبی‌پوشان گل زد.

در ادامه هم دو تیم حملاتی داشتند و شاهین در دقیقه 2+90 توسط مصطفی احمدی به گل دوم رسید اما در نتیجه کلی تغییری حاصل نشد تا گل‌گهر جدال قعرجدولی‌ها را به سود خود تمام کند.

سید احمد موسوی (گل‌گهر) و میلاد صارمی، محمد نیک‌سیرت (شاهین شهرداری) در این بازی کارت زرد گرفتند.

photo_2020-07-17_21-35-06

گل‌گهر سیرجان: میلاد فراهانی، علیاری، سیدعلیرضا ابراهیمی، یوسف وکیا، سیداحمد موسوی، امین پورعلی، احمدرضا زنده روح، رضا محمودآبادی، میلاد کمندانی (78- مهرداد بایرامی)، یونس شاکری (87- پیمان رنجبری)، گادوین منشا (73- بهنام برزای)

سرمربی: مجید جلالی

شاهین شهرداری بوشهر: کویلیتایا، ابوالفضل رزاق‌پور، حسن نجفی، سجاد مشکل‌پور، حامد محمودی، سلمان بحرانی (60- امین مشایخ)، بهمن سالاری (81- علیرضا ابراهیمی)، میثم دورقی، مصطفی احمدی، میلاد صارمی (یوسف صبری)، اسماعیل شریفات (68- دانیال مومنی)

سرمربی: مهدی پاشازاده

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز