صبح امروز؛

وزیر ورزش و جوانان با استقبال رسمی استاندار وارد خراسان جنوبی شد

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۷:۲۰:۱۳
کد خبر: ۱۰۳۰۶۱۶
وزیر ورزش و جوانان با استقبال رسمی استاندار وارد خراسان جنوبی شد
سومین سفر مقام عالی وزارت ورزش و جوانان در دوران تصدی حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان به منظور افتتاح و بهره برداری از 13 پروژه ورزشی امروز انجام شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سومین سفر دکتر مسعود سلطانی فر، مقام عالی وزارت ورزش و جوانان در دوران تصدی حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان به منظور افتتاح و بهره برداری از 13 پروژه  ورزشی صبح امروز انجام شد.

در این سفر سید عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، عباس نظریان مادوانی، رئیس مرکز مشارکت‎های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در ورزش و نیک بین مشاور وزیر، سید مومنی، مدیرکل امور مجلس و احمدی، مدیرکل مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش ایشان را همراهی می کنند.

در این سفر 13 پروژه ورزشی با اعتبار 190 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.  در ادامه حضور دکتر سلطانی فر در خراسان جنوبی، از طرح‌های اقتصاد مقاومتی بازدید و جلسه اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر برگزار خواهد شد. 

پروژه های کورت بین المللی اسکواش بیرجند، سالن چند متظوره روستای خنگ، استخر سرپوشیده سربیشه، سالن های ورزشی بانوان یاس نبی(س) و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان مرزی نهبندان، سالن ورزشی بانوان سرایان، سالن ورزشی زول قاینات، چمن مصنوعی بزرگ شهرستان زیرکوه و چمن های مصنوعی سه قلعه سرایان، موسویه قاین، بندان نهبندان، رقه بشرویه، استند زیرکوه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید. 

لازم به ذکر است، 13 پروژه ورزشی خراسان‌جنوبی با اعتبار 190 میلیارد ریال با زیربنای 23 هزار و 834 مترمربع احداث شده است که جمعیت 303 هزار 200 نفر از جوانان و ورزشکاران در سراسر استان از امکانات و خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز