مازیار ناظمی:

احیا پیست اتومبیلرانی آزادی برنامه مهم فدراسیون است

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۱:۰۶:۳۹
کد خبر: ۱۰۳۰۷۷۴
احیا پیست اتومبیلرانی آزادی برنامه مهم فدراسیون است
سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: احیا و توسعه پیست اتومبیلرانی مجموعه آزادی تهران یکی از برنامه مهم ما خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون گفت: پس از چند جلسه با کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و موافقت و دستور او، صورت جلسه اضافه شدن بخش دیگری بعنوان طرح احیا و توسعه پیست اتومبیلرانی مجموعه آزادی تهران با حضور سیف مدیر مجموعه امضا شد.

ناظمی افزود: احیا پیست ملی آزادی تهران یک خواسته قدیمی و چندین ساله خانواده بزرگ این رشته بود و خوشبختانه با پیگیری‌های زیاد و نظر مساعد مسئولان وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی عنوان کرد: از روز پنجشنبه عملیات آماده سازی این بخش که بعنوان پیت استاپ (محل توقف و سرویس) به همراه سایر مراحل رفاهی برای شرکت کنندگان و قهرمانان در نظر گرفته شده، آغاز شده است و انشاالله بزودی با تجهیز آن در اختیار تیم‌ها و قهرمانان و شرکت کنندگان در مسابقات کشوری و ملی قرار می‌گیرد. احیا و توسعه پیست اتومبیلرانی مجموعه آزادی تهران یکی از برنامه مهم ما خواهد بود.

او اظهار داشت: انشاالله در برنامه دیگری با حضور روسای هیات‌ها، کمیته‌ها و خانواده بزرگ این رشته بزودی با دعوت از وزیر محترم ورزش و جوانان و ریاست محترم کمیته ملی المپیک کلنگ آغاز احداث ساختمان اداری فدراسیون در محل مشخص شده به زمین زده خواهد شد و تلاش می‌کنیم با کمک حامیان مالی و خیرین عملیات احداث آن را آغاز کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز