اولین پوکر قهرمانی در لیگ در شهر اولین‌ها

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۹:۴۴:۲۴
کد خبر: ۱۰۳۱۶۷۴
اولین پوکر قهرمانی در لیگ در شهر اولین‌ها
سرخ‌پوشان ایران که در بسیاری رویداد‌های مهم فوتبال، افتخارات و حدنصاب‌ها، اولین و شماره یک هستند، می‌توانند اولین پوکر قهرمانی در فوتبال ایران را در شهر اولین‌ها رقم بزنند که در نوع خود جالب توجه است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرخپوشان پایتخت که در بسیاری رویداد‌های مهم فوتبال، افتخارات و حدنصاب‌ها، اولین و شماره یک هستند، می‌توانند اولین پوکر قهرمانی در فوتبال ایران را در شهر اولین‌ها رقم بزنند که در نوع خود جالب توجه است. 

پرسپولیس اولین نماینده باشگاهی ایران در رقابت‌های باشگاهی آسیا و اولین تیم ایرانی که ده‌گانه قهرمانی در لیگ را رقم زد به یکی از شهرهایی می‌رود که به شهر اولین‌ها شهره هستند.

مسجد‌سلیمان به جهت استقرار اولین چاه نفت و گاز ایران در آن اولین میزبان پدیده‌های مدرن در ایران بود و از این رو در کنار شهرهای دیگری چون تبریز به شهر اولین‌ها شهره شد.

مسجدسلیمان، حالا این امکان را دارد که با حضور پرسپولیس، میزبان رقم خوردن اولین چهارگانه و پوکر قهرمانی فوتبال ایران باشد که در نوع خود تقارن جالبی است. البته ممکن است کار اصلا به برگزاری مسابقه نکشد و همه چیز شب قبل از بازی نهایی شود که این امر با توجه به نامعلوم بودن نتیجه بازی‌های عقب افتاده لیگ برتر،  بستگی به نتایج دیدارهای تیم‌های تراکتور تبریز، فولاد خوزستان و استقلال در هفته بیست و ششم رقابت‌ها دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز