نجمه برزگر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

سلامتی بازیکنان را فدای قهرمانی نکنیم/ مصدومیت بالای بازیکنان جای نگرانی دارد

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۶:۴۵:۰۳
کد خبر: ۱۰۳۲۲۰۴
سلامتی بازیکنان را فدای قهرمانی نکنیم/ مصدومیت بالای بازیکنان جای نگرانی دارد
کارشناس فوتسال بانوان گفت: در این شرایط برگزاری هیچ مسابقه‌ای به صلاح نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نجمه برزگر، مربی فوتسال، درباره برگزاری پلی‌آف در فوتسال بانوان عنوان کرد: کلیت پلی‌آف در رشته‌های سالنی برنامه خوبی است ولی اجرای آن در رشته‌های مختلف و آن‌هم در بخش بانوان بستگی به شرایط مالی تیم‌ها دارد. در حال حاضر دو سال است که سازمان لیگ پلی‌آف را به بخش بانوان اضافه کرده ولی ما هیچ سودی از آن ندیدیم. درست است که تعداد بازی‌های بالا می‌رود اما زمانی که باشگاه‌ها از نظر مالی وضعیت مطلوبی ندارند این روش‌ها برای بالا بردن سطح کیفی لیگ کارساز نخواهد بود و فقط انگیزه تیم‌های ضعیف را از بین می‌برد.

او اضافه کرد: در حال حاضر هم قرار است مرحله پلی‌آف لیگ 98 بین چهار تیم برگزار شود تا تکلیف قهرمان مشخص شود. اینکه فدراسیون اصرار به برگزاری دارد یا مسئولین تیم‌ها دقیق نمی‌دانم اما به عنوان کارشناس این حوزه شرایط را اصلا مناسب نمی‌بینم. سلامتی از هر چیزی مهم‌تر است و نباید آن را فدای قهرمانی کنیم.

سرمربی پارس‌آرا شیراز درخصوص کیفیت لیگ 98 توضیح داد: لیگ با کیفیتی را شاهد بودیم و اکثر تیم‌ها با حداقل شرایط در تلاش بودند بازی‌های خوبی را انجام دهند جذابیت لیگ بالا باشد و در کنار آن‌هم در کورس قهرمانی باشند ولی در کنار آن با مصدومیت‌های زیادی هم مواجه بودیم که جای نگرانی داشت و باید روی آن دقیق بررسی شود تا به راحتی بازیکنان کلیدی را از دست ندهیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز